Is dat vloeken?

ik zit zo net op de site van Clockwise te kijken en daar wordt aangeboden
een vintage Omega met een Rolexband…is dat vloeken of dat maakt niet uit?

Ik zelf heb er wel wat moeite mee. Ik neem aan dat Omega ook wel zulken banden heeft.

Gr Ben

Ik heb hem gezien, hier even een linkje:

http://www.clockwise.nl/nl/product.php?product=2840

Buiten het feit dat ik het niet vind staan zou ik ook niet graag met zo’n ‘‘samengesteld’’ horloge rondlopen, liever helemaal omega anders niet.

Deze band is er later bijgekocht of opgezet omdat de kleuren goud hetzelfde zijn lijkt mij, jammer had hem dan op leer gedaan.

Ik vind de band niet mooi bij het klokje staan. Overigens heb ik totaal geen moeite met het combineren van deze merken. Als het er maar mooi uit gaat zien. (doet het hier dus niet, imho;))

Op zijn minst ongebruikelijk. Verbaast me ook dat Ruud dit zo in de winkel legt.

Je zet op een Peugeot toch ook geen Mercedes Benz ster.

Ik vind het zo gek nog niet, maar een mooie bruine crocoband zou mijn voorkeur hebben.

hcptdg Schreef:

Je zet op een Peugeot toch ook geen Mercedes Benz
ster.

Dat is idd zonde van zo’n mooie Peugeot;)

On topic:
Mooie Omega, heel snel een andere band erop!

3250 voor een volgouden omega en rolexband? Is dat goldfilled of massief?

Eerlijk gezegd ben ik er ook niet zo van, al kan ik niet precies aangeven wat me tegenstaat aan het combineren van merken. Zowiezo vind ik deze combinatie niet mooi, dat als eerste. Maar ik persoonlijk zou proberen op zo’n horloge een originele band te zetten of een mooie kwaliteit lederen band.

Een bruine band zou ook mijn voorkeur hebben…

(td)