Is dat wat ?

gelukkig kreeg ik op FB al wat goeie tips maar hier ook nog maar ffies vragen
Ik heb dit klokkie op de kop getikt , is dat wat of moet het gepolijst , gerelumed worden eerst en een andere wijzerplaat erin die eerst opnieuw bedrukt is en dan ook gelijk maar wat wijzertjes vervangen

5 likes

Is helemaal niks, stuur maar naar mij :wink:

6 likes

ruilen ? ik vinnet ook nix

al wil wil Christies hem ook graag hebben om te verkopen… zou dat wat zijn ? :wink:

Ik zou er een Mickey Mouse afbeelding op laten drukken. Dat is op Rolexen ook populair en zou deze Heuer ook niet misstaan.

5 likes

Mwaah… is niet best, maar beter zal ik hem ruilen tegen een nieuwe seiko :joy:

1 like

Op marktplaats gooien ze je ermee dood maar omdat ik zo’n aardige jongen ben neem ik 'm wel van je over. Wat is je laagste prijs, dan ga ik daar nog 70% onder zitten want hij is een beetje oud en ik vind die wijzers vies

1 like

Ik zou hem naar India opsturen daar zijn sommigen goed in het verven van wijzerplaten. Even flink laten polijsten en misschien modden , nieuw batterijtje en je hebt een leuk klokje voor op marktplaats :joy:

Geniet ervan!

1 like

DLC (net als op Facebook) en wat glimmertjes, dan wordt het misschien nog wat.

2 likes

Wil hem wel even voor je polijsten en wat moderner maken . Die zwart-wit combinatie lijkt mij niets voor jou, maar past wel bij mijn wagen. :wink:
Mvg,
Gianni

1 like

Miyota quartz er in lijmen, hoef je niet steeds de batterij te vervangen :yum:

1 like

haha doe eens gek idd

wat is beste prijs kom vandaag ophalen

:wink:

1 like

Zit bandje in prijs? Anders hoef ik hem niet.

Prachtig.

Heb je er nog meer foto’s van ?

:innocent:

Elf.

doe eens gek en doe een reeel bod ? :wink:

bandje d’r bij ? nee hoor, bandje kostte me ook al een tientje of zo … dus dat moet apart , evenals de verzendkosten

Slechte redial hoor, staat niet eens TAG op :unamused:

Ook een waardeloze relume, denk ik? Kom op, niet eens de moeite nemen om tandpastagroene Superluminova te gebruiken…

1 like