Is de hype voorbij ?

De spirit :ok_hand:

4 likes

Haha lekker toch!
Hobbyisten geld afhandig maken met plastic kinder klokjes

Die hype heeft in mijn hoofd nooit bestaan. Mensen die in de rij gaan liggen voor een skeer stuk plastic, ik begrijp dat niet.

Ik dacht dat dit topic over iets interessants zou kunnen gaan. Ik zat fout. :wink:

7 likes

Vond het in eerste instantie een geinig ding en heb erover gedacht er eentje te kopen. Maar uiteindelijk bedacht ik wat ik er in godsnaam mee moest en of ik daar nou echt blij van zou worden en ik was weer genezen. :wink:
Leuke kleurtjes en grappig dat 't even de (horloge)wereld zo op z’n kop heeft gezet, maar als horloge gewoon niet heel erg interessant, imo. :thinking:

Er worden ook hobbyisten geld afhandig gehad met stalen klokjes alleen heet het dan investeren en word er heel belangrijk over gepraat.:thinking:

8 likes

Edit gehad is gemaakt.

Ze verkopen geen Moonswatches bij de Bijenkorf, dus wie wil je hier voor de gek houden?

Ik wil niemand voor de gek houden, ze zei het echt.

Verkopen ze ze tegen woordig ook bij de Bijenkorf, dus niet meer alleen in de Swatch-stores in Amsterdam en Rotterdam? Dat maakt ze wel veel gemakkelijker verkrijgbaar!

Ze wees naar het swatch gedeelte en zei iets over mijn Omega. Ik luister dan al niet meer omdat ik geen interesse heb in swatch

Als het echt zo is, heb je een primeur.

Maar zolang je er zelf geen gezien hebt bij de Bijenkorf, maar alleen een verkoopster die heeft gewezen….?

Gezien niet, en heb mijn originele post gewist omdat ik het dan waarschijnlijk verkeerd begrepen hebt daar. Dank voor je terechtwijzing.

Was zeker geen terechtwijzing. Eerder een lompe manier om iets te vragen :sweat_smile:. Excuses daarvoor.

1 like

Top.:+1:

1 like

Ik denk ook dat zolang er nog geen voorraad standaard in de winkel ligt, Swatch de hype kunstmatig in stand houdt.

Ik heb er 1 in mijn handen gehad in Zuid-Limburg en wist gelijk dat dit geen horloge voor mij is, ook niet voor de heb.
Het zou composiet moeten zijn, maar 2 composiet pokerfiches wegen (naar mijn idee) zwaarder dan een moenswotsj. Ik heb paracord armbanden die nog zwaarder wegen.

1 like

Een Rolex is ook een massa product, zolang de moonswatch slecht beschikbaar blijft is het niet anders😜

2 likes

Zit een stalen plaatje in, kijk maar met een magneet.

3 likes

Dat weten jij en ik! Dat moet je niet verraden :stuck_out_tongue:

Een fastfood horloge vult niet.

1 like

Ja dat is dan weer wel tof, ik vind dat alle horloges eigenlijk van staal moeten zijn. Weg met leer canvas en die ander meuk!