Ik herinner mij dat men snachts in de rijen aansloot voor de winkel om er één te kunnen bemachtigen.
Anderen waren bereid om ver boven de listprijs te betalen.
Online worden ze nog niet verkocht geloof ik, maar ik heb er nu hier meerdere in het blauwe gedeelte zien verschijnen. Gewoon nette prijs ook, niks premium oid.
Dus dat is wel weer aardig van de verkopers.
Maar stiekem denk ik ook dat wellicht de hype beetje aan het overwaaien is. Wat denken jullie, zijn er nog liefhebbers die er één willen.
Een massaproduct is geen premium waard. Alleen tijdelijk als de aanbod zijde achterblijft. Misschien wel weer als ze over een paar jaar definitief met de productie stoppen.
De neptune is niet meer in productie nadat het blauw van de kast bleek af te geven. Dus slechts een paar weken gemaakt. Daardoor zijn ze veel duurder dan de rest.
Moet eerlijk bekennen dat ik mijn mening wel beetje heb bijgesteld. Vond het tijdens lancering een geinig horloge en een mooie actie. Echter wel net te duur om even voor de lol te kopen. Begrijp dat de kwaliteit op langere termijn ook niet om over naar huis te schrijven is. Mocht ik ooit tweedehands eentje tegenkomen voor een zacht prijsje en die ik mooi vind dan misschien wel, maar voorlopig ga ik niet in de rij staan.
Ik had een neptune en heb deze voor veel geld verkocht op chrono24 dat is de enige die veel geld waard is omdat die uit productie is gehaald de rest kun je gewoon voor eigen geld wel op de kop tikken met een beetje geduld