Soms kijk ik uren naar de SMP 300M (blauw uiteraard) en dan vind ik hem geweldig en denk ik… die MOET ik hebben, maar soms krijg ik niet meer dat gevoel van 10-15 terug van de SMP…
Is dit model nu echt passé? Of blijft dit model ‘de’ Seamaster voor de menigte?
Soms kijk ik uren naar de SMP 300M (blauw
uiteraard) en dan vind ik hem geweldig en denk
ik… die MOET ik hebben, maar soms krijg ik niet
meer dat gevoel van 10-15 terug van de SMP…
Is dit model nu echt passé? Of blijft dit model
’de’ Seamaster voor de menigte?
Iemand zei eens dat ie 't zo een jaren '90 klok vind. Ergens snap ik em wel, maar ik vind em gewoon prachtig. Ik heb m’n overhemd dan ook geregeld in m’n broek ipv nonchalant eruit hangen :+
Overigens wel de versie MET golfjes (uiteraard ;))
Ik weet niet wat dit model passé zou moeten maken. Ik draag die van mij in elk geval nog wekelijks met heel veel plezier. Schitterende wijzerplaat, heerlijke comfortabele band en lekker stoer met door de kleur net even iets aparts.
Passe, nee joh. Dit is een echte klassieker die blijft mooi. Ik bewonder nog steeds hoe het mer en logo opgelegd zijn dat is echt prachtig gedaan alsof ze op die golfjes zweven. Geweldig.
Dat heliumventiel heeft geen IMHO meerwaarde en zou netter kunnen anno 2014, zie je alleen maar bij korte mouwen dus SO WHAT.
Ik vind hem ook niet passé. Ik ben zelf 22 en vind het werkelijk een prachtklok!
Oke misschien heeft de PO er wel voor gezorgd dat de 300m minder populair is geworden.
Als ik mocht kiezen zou ik namelijk ook voor de PO gaan.
Dat jaren 90 horloge herken ik wel ja, maar juist daarom is de SMP altijd blijven hangen in mn jeugd… Zo van “ooit zal ik er ook 1 hebben”
Ik ben er nog steeds erg tevreden mee! Het is en blijft een klassieker wat mij betreft. De Heliumvalve vind ik persoonlijk een leuk detail, zonder maakt hem wat meer dressy wat mij betreft.