Is de Seiko 5 SNKL23 nog te vinden voor een redelijke prijs?

Heeft iemand naast websites zoals, Creation en Monsterwatches, enig idee waar dit horloge of redelijk soort gelijke horloge met het type SNK of iets in de buurt zou kunnen vinden?

Alvast bedankt :slight_smile:

Wat bedoel je met in de buurt? Je computer is wss dichter in de buurt dan een juwelier met SNK’s :wink:

2 likes

Besttime heeft best veel Seiko 5 modellen. Betreft een Nederlandse verkoper/website.

Naja zoals ik zei er zijn zoveel Seiko 5’s die allemaal op elkaar lijken. Als je kijkt bij Seiko 5 op monsterwatches.nl

Oh zo ik had je bericht verkeerd gelezen dan. :sweat_smile::no_mouth:

Ah top zal even rondneuzen bedankt!

Hou deze verkoper even in de gaten. Om de zoveel tijd heeft ie er weer een paar. Als je geluk hebt en geen importkosten hoeft te betalen ben je 75 piek kwijt. Heb je pech net onder de 100.
Heb hem daar zelf ook gekocht, prima verkoper.

Edit: Hij heeft er nog 12 zie ik.

Nou, dan is de 5 SNKL23 kennelijk nog niet op je netvlies ingebrand. Dat is me toch een fraaie!!

Edit: die verkoper in Singapore heeft er nog een stuk of 40 (zie bericht hierboven) Juist gisteren eentje bij mij binnen gekomen; uiteraard met een visitikaartje van oom Wopke eraan. Net binnen de € 100,-- gebleven. Was een week of vier, vijf onderweg.

Meer actuele info over dit horloge is te vinden in het volgende actieve topic :wink:

Ik zie via die link alleen een bedrag van 125 dollar waar ook nog een bedrag van 12,50 $ bij op komt. Nu is mijn kennis van valuta niet erg breed maar wel weet ik dat je dan niet op de 75-100€ uitkomt.

Ja ik had al op dat topic gekeken en had de meeste sites daar ook al gechecked. Toch bedankt :slight_smile:

Dat zijn Australische dollars :stuck_out_tongue_winking_eye:
Als je via de Ebay app kijkt zie je het bedrag in Euro’s eronder staan. 77 ongeveer.

Ik snap de refference met visite kaartje van oom Wopke er aan niet haha. Bedoel je dat je hebt gefaked alsof een familie lid het overzond?

Zo ja hoe doe je zoiets haha?

Dus het bedrag dat ik bijv. Aan de DHL bezorger zou moeten betalen, moet ik zo rond de 30 euro denken?

Reken op 21% over het totale bedrag (aankoop + verzendkosten) en ongeveer 15 euro administratiekosten.

Als het pakket een waarde onder (ik geloof) 22 euro heeft dan hoef je niets te betalen.
Als de waarde niet bekend is of ze vertrouwen het “gift” niet moeten ze de waarde gokken en ben je doorgaans duurder uit. Dan moet je achteraf de echte waarde kunnen aantonen.

Het visitekaartje van oom Wopke. Ik moest aan de belastingdienst, waarover minister Wopke Hoekstra uiteindelijk de baas is, invoerrechten betalen plus een bedrag aan administratiekosten. Ik vind de minister echt een aardige kerel en in gedachten noem ik hem “oom Wopke”. Ik geef toe: dat is redelijk afwijkend.