Is deze Bulova Super Seville origineel

Weet iemand of deze Bulova ss er origineel uitziet of dat deze in goede staat is?
Alvast bedankt

1 like

Of hij er orgineel uitziet? Nee. Heeft die nog orginele onderdelen? Nee. Misschien de dagschijf.

Dit is orgineel:

1 like

De originaliteit / staat van dit horloge beoordelen laat ik graag aan de kenners over maar wel ben ik van mening dat een racing / ralley band op/bij dit horloge totaal niet past (figuurlijk).

Edit: geldt ook voor de band op bovenstaande foto

4 likes

Hey even kalm hè…
Wat dacht je van mijn siliconen NATO zodat ik klaar ben voor het zwembad?

7 likes

Ik ben kalm hoor maar wil je het echt weten?

1 like

Sommige mensen zijn nog niet klaar voor het #stijltje. Maar dat is niet erg.

7 likes

Ok thanks, ik vind de band ook echt niets hebben. Hoeveel is deze bulova waard denk je?

1 like

Drie keer niks. Ik zou er niet mee rond willen lopen. Gewoon even verder zoeken naar een beter exemplaar :ok_hand:

Ik kan er weinig over zeggen, behalve dat de band echt nooit met een dergelijke bulova is geleverd.

Ok bedankt dan zoek ik even verder. Heb je enkel tips naar wat ik moet uitkijken? :slight_smile:

naar wel een originele?

Ja :wink:

Het glaasje is niet origineel op dat model en de band uiteraard ook niet. De kroon kan ik niet zien op de foto’s, maar die moet wél gesigneerd zijn. Verder heb ik er zelf een heel stel gehad door de jaren heen en weet dat ze zijn uitgegeven met verschillende wijzer/ indices combinaties, dus op dat punt zou hij wél origineel kunnen zijn. Het achterdeksel is OK. Al met al niet beroerd volgens mij; hangt ervan af wat hij zou moeten kosten. Vanaf een foto kan ik geen 100 % zekere uitspraken doen. Open maken en het uurwerk nog eens bekijken; zou ETA moeten zijn voor zover ik weet. :slightly_smiling_face:

3 likes

4 likes

We willen meer kleur in dit leven Jeroen, niet minder.

2 likes

Ik ben ook een MEGA fan van Bassie en Adriaan, overweeg zelfs om alle dvd’s er weer eens bij te pakken :ok_hand::ok_hand::ok_hand:

(meer kleur is zeker belangrijk)

3 likes

Leuk… ik heb Bassie wel eens ontmoet in een andere context- zonder clownspak- en dat is een heel aardige kerel, groot muziekliefhebber en succesvol zakenman. :+1::slightly_smiling_face:

Een kleurrijk figuur… dat is het ook.:wink:

2 likes

Bassie stond hier in Vlaardingen niet bekend als heel aardig. Eerder als mopperkont.
Op weg van school naar huis, liep ik altijd langs het huis van Adriaan. Ik heb bij hem regelmatig aangebeld als jongetje. Dan kregen we van een altijd vriendelijke Adriaan kaarten, stickers of buttons.
(Over de originaliteit van die Bulova kan ik niks zinnigs zeggen).

5 likes

Zo zie je maar weer hoe ervaringen met mensen verschillend kunnen zijn en hoe iedereen zijn eigen beleving heeft. :slightly_smiling_face:

1 like

Heb ditzelfde verhaal over Bas(sie) van enkele (Vlaardingse) collega’s gehoord, uit hun jeugd! :thinking::rofl:

1 like