Is deze Cartier tank américaine 1713 echt

Ik kan een horloge Cartier tank 1713 kopen maar er zit een datum venstertje in de wijzerplaat naar mijn weten bestaat deze helemaal niet in de 1713 uitvoering kan iemand mij hier wat over vertellen de klok is van witgoud

Ik Tank niet dat hij echt is gezien de afwerking.

Net zo echt als deze tank Américaine :joy::+1:

59 likes

Goed getankt.

8 likes

Namens TS ; Tank you :+1:t2:

2 likes

afbeelding

2 likes

Een Cartier Tank is sowieso geen echte klok.
Hooguit een horloge.

Tank you

2 likes

:+1:

Dat Américane ze toch ook niet weten.

1 like

18k staal?

3 likes

wit goud

Heb het nummer in de database van Cartier gezet en het is van een kwarts zonder datum!

4 likes

Ok dus het klopt dus zo en zo al niet ook de afmetingen kloppen niet bij dit type 1713
Vraagje kan ik ook in die database kijken ??

1 like

Nee, alleen een gecertificeerd Cartier horlogemaker kan die raadplegen.

Ok maar het is wel duidelijk nu ik moet het horloge nog gaan bekijken het is wel in wit goud de kast en de band misschien iets aan het goud te verdienen de sluiting is wel van metaal is mij verteld

Een stempel is tegenwoordig geen garantie voor goud! Zou het laten testen met een toetssteen.

2 likes

wit staal he?

Goud geen staal maar moet het nog testen dat is wat ze zeg gouden kast en band sluiting staal

:confounded:

1 like

Euh, als het horloge fake is en de kast er uitziet als staal, maar er staat 18 karaat op dan zou ik er zeker niet van uitgaan dat het wel degelijk goud is.

Hopelijk is ze dit wel, maar kans is toch wel laag.

1 like

alleen al de schroefjes achter aan zegt genoeg, zitten veel te ver tegen de rand.
zou zo moeten zijn

1 like