Is deze echt en wat zal de waarde zijn?

Leuk horloge gewoon dragen hij geeft als hij perfect werkt net zo goed de tijd aan als 1 van een hoger bedrag.:upside_down_face::upside_down_face:

1 like

Precies

En zolang er die nog volop rondlopen blijft mijn winkeltje goed draaien, Rolex speelt dat nog beter uit. strategie. Daarnaast krijgt deze horloge ook verzamelwaarde. De grootste rommel brengt het meeste op, waarbij ik soms denk, hoe is dat nu mogelijk, honderden euro s meer als wat ik zelf in gedachten had.

Poe hee!

BTW
De Velona van TS zal nooit geen 200 euro waard worden (zelfs niet de helft)

2 likes

Als je anderen hun mening niet hoeft te horen, verkoop je horloges met dikke winst dan lekker in stilte. Op een forum reageert men op elkaar, dat is het principe.

Doei :wave:

5 likes

Nee natuurlijk niet, wat een onzin zeg.

Doe mij maar zo’n 17 jewel Rolex voor dat geld. Liefst zo eentje van 17 miljoen :innocent: Een miljoen per steen.

1 like

Je weet best wat ik bedoel haha…

een 17 steens rolex uurwerk is wat anders als een 21 jewels velona uurwerkje

Zitten toch vaak gewoon ETA uurwerkjes in waar niks mis mee is? Zijn eerder de andere dingen zoals het merk waardoor het horloge niet veel waard zal zijn maar het uurwerkje is prima vaak.

1 like

Uurwerkje is prima maar niet bijzonder
Merk is niet bijzonder
Kast is chroom

Formaat is niet eens bekend

Zit geen reden in voor waarde verhoging

1 like

Dat kan zo zijn hé. Maar als een koper denkt. Zo
een had mijn pa in de jaren 60. Ik wil hem, nee ik moet hem hebben. Dan heeft de echte waarde, minder met de koop op dat moment te maken.

Als je een winkeltje hebt en je verkoopt vaak spulletjes dan komen rare dingen echt wel voorbij.

Ja maar nee,die velona’s zijn per duizenden gemaakt en als een handelaartje in zo’n winkeltje het voor elkaar krijgt om zo’n Velona’tje voor 10x de waarde aan een onwetend mannetje te verpatsen onder het mom van emotie ( zie je het al voor je,de verkoper in zijn handen wrijvend en zo’n sneaky laggie?) vind ik het eerder oplichterij…

Mag ik dat zeggen?..ja dat mag ik.

2 likes

@Sebastiaan31 als jij 'm tof vindt, lekker dragen en van genieten. Dit zal geen lot uit de loterij en zeker geen replica zijn… :+1:

1 like

Natuurlijk mag jij dat zeggen, maar zo werken wij hier niet, Vele Nederlanders komen hier inkopen, horloges, en horlogemakers gereedschap op afspraak, En die horloges en dat gereedschap kom ik dan op Ebay of Chrono 24 weer tegen met een klets erboven op. Heb ik daar moeite mee, nee. iedereen mag van mij geld verdienen. De inkoop bepaald de winst bij ons, alle horloges die ik koop komen uit de USA, en worden hier bij ons hersteld en op veilingen gezet. Maar hier is geen winkel.
Hier komen ook leerling horlogemakers/ horlogemakers die vanuit de school naar ons worden gestuurd om meer te leren als de basis en die help ik graag, kosteloos. en daarnaast veel tijd. Of ik nu geld verdien of niet, is voor mij totaal niet belangrijk en ook niet nodig

Volgens mij vind je dat wel heel belangrijk en ga je om die centen te verdienen ook een beetje over lijken ( zo komen je eerdere replies over) en dat is niet erg maar niet mijn soort verkopers zeg maar.

Dus dat verhaaltje dat je geen geld hoeft te verdienen is natuurlijk ook kul (BS)

2 likes

En Sebastiaan laat trots een horloge zien, die in redelijke staat is, ik zal hem niet het gevoel geven dat
zoals het in sommige ogen hier geen drol waard is Elke horloge heeft waarde, toch niet alleen die jullie bezitten

1 like

Hier op het forum zijn leden die weten dat ik niks meer hoef te verdienen, Had al genoeg bij mn geboorte dit is maar een hobby

Dat wordt ook niet gezegd,we temperen alleen zijn verwachtingen omdat een doortrapte handelaar een balletje opgooide over een waarde aan een horloge hangen die totaal onrealistisch is omdat die handelaar schijnbaar regelmatig horloges aan onwetende mensen verkoopt (die schijnbaar vaak niet rationeel denken omdat de emotionele kant overneemt) en de handelaar daar een heel flink slaatje uitslaat…

3 likes

Dat is hardstikke mooi man .

vrouw voor jou