Is deze echt en wat zal de waarde zijn?

Ook goed :+1:

Probeer jij eerst maar te leren lezen,

Zo he, u heeft iets verkeerds gegeten vanavond?

Hij eet geen aardappelen, groente en vlees.:sunglasses::+1:

U heeft het topic nog niet teruggelezen vanavond?

:grin: :grin: :grin:
Nope das voor het pleps.

1 like

Ik zie dat u er heel erg onnodig met gestrekt been invliegt. Vandaar dat ik me dan afvraagt, zit u iets dwars?

edit: is dit blauwbeer zn 2e account :scream:

Blauwbeer gaat heel wat minder lang mee.

Vandaag nog gegeten.:smirk:

Even ontopic voordat het ontspoort.

De Velona is een hardstikke leuk horloge en heb er zelf ok een paar waar ik blij mee ben en draag er ook regelmatig een voor jaren nu en nog nooit een issue mee gehad (zit zelfs een leuk zwitsers fhf 96 uurwerkje in ) en is zeker geen troep…lekker dragen en geen zorgen maken.

@koekoek
Ik zeg wat ik voel …deal with it.

@Alphons
Rijst met courgette,tauge,paprika,champignons en een stukkie koe met een bak ijs na en een isid,or als afsluitertje…

En nu lekker hier een beetje brawlen :grin: :facepunch:

2 likes

Man man man hoeveel mensen zouden er blij mee zijn, Van niets iets geworden waarschijnlijk, zielig

Je mist de context geloof ik.

1 like

Zo naast alle vreemde opmerkingen van Sarila is bovenstaande nog wel het ergste. Wat een absolute onzin. Dit was een goedkoop simpel horloge, deze zal nooit meer waard worden dan een paar tientjes. Van iemand die blijkbaar 500 horloges of meer verkoopt weet je toch de waarde van dit soort horloges? De vergelijking met Rolex snap ik ook niet…
Als je het zo getroffen met jezelf hebt en denkt het beter te weten tegen 99% van de forumleden in dan weet ik niet wat je op dit forum doetā€¦šŸ¤·

Je reacties zijn wel echt een beetje raar…

Probeer jij eerst maar eens fatsoenlijk Nederlands te leren schrijven. De taalfauten zijn niet van de lucht, erg knullig om te lezen…

3 likes

Sarila heeft een ego groter dan die ene misdaadverslaggever die je altijd op televisie ziet. Normaal gesproken speel ik niet op de man (of vrouw in dit geval) maar deze negatieve, arrogante en vervelende houding is niet nieuw en zal altijd blijven. @anon91449979EV wordt eens wakker en begrijp dat dit ongewenst is op het forum i.p.v. topics te lopen verzieken met dom gezwets over jezelf en vijandig naar anderen te doen, enkel omdat zij een afwijkende mening hebben.

Hier heb ik wel een flag voor over :+1:

@Sebastiaan31 sorry voor het kappen van je onschuldige topic.

4 likes