Hoi iedereen,
ik ben nieuw op dit forum maar had graag jullie eerlijke mening, ik heb hier een horloge van een overleden familielid gevonden, en had graag jullie mening, is deze iets waard of niet.
Het is een omega uurwerk , je moet ze opwinden.
Meer weet ik er ook niet over.
Is deze iets waard en zo ja hoeveel, indien ze niets waard is ook graag jullie reactie,
alvast bedankt
Geen idee wat de waarde is van deze Omega.
Maakt dat trouwens iets uit dan? Aangezien het een erfstuk is zou ik het horloge gewoon koesteren (eventueel een servicebeurt en een ander bandje).
Welkom trouwens!!
Wellicht dat meerdere foto’s van het horloge helpen om je vraag te beantwoorden.
Ik denk dat ze in geld iets meer waard zou kunnen zijn. misschien 150 tot 200 als ze helemaal OK is gemaakt.
Maar zoals de vorige spreker ook al aangaf, de emotionele waarde is vast en zeker veel groter. Dus lekker bewaren en misschien nog even laten opknappen.
goedemorgen,
bedankt voor jullie reacties, ik heb zelf eigenlijk geen emotionele band met dit horloge aangezien het voor mij niet echt een erfstuk was, ik heb gewoon het huis helpen opruimen en dit daar gevonden.
De persoon die overleden is was een verre nonkel dus als ik er iets kan voor krijgen kan ik mezelf een mooi uurwerk gaan kopen die ik zelf kan dragen , deze zal hier toch maar liggen.
Ik zal nog eens proberen om er meer foto’s van te nemen maar ik vind dit moeilijk om te fotograferen een uurwerk door de weerspiegeling.
Ik heb wel het schijfje er al eens vanaf gedaan om te kunnen zien als er geen jaartal in stond maar er staat enkel een nummer in, dit nummer is : 1360049
Ik heb ze alvast op ebay gezet en zal wel zien als er op geboden word, anders hou ik ze wel bij.
Bedankt voor de info,
Goldy