Is deze Omega OK?

Blijkbaar heb ik mijn vrouw inmiddels besmet met het horlogevirus :slight_smile:
Ze is gek op haar Altus en draagt dagelijks een erg mooie Danish Design.
Tijd om een stapje verder te gaan.
Ze heeft een dure smaak dus moet het een gouden horloge worden ook nog.
Ze vind deze Omega mooi.

http://sieraden-tassen-uiterlijk.marktplaats.nl/horloges-dames/523620777-2-gouden-dames-horloges-en-een-dasspeld.html?return=eJwtju1qhDAQRd9lQf%2F5kaRaNyKl0hcJJqvBxAQnstuWvntnRAjcc5kTuEoy%2BWtl3YMUnMkbGLVPS7%2BkFGVVrSGarfRqX1N0SiUoN1eBNbvSZivwJQVgtmoJuwuzgUIrb6CaWFsuybuPlxtYrmFIIROfmRjjgckQHCPoeEvMiYm0vbSIWdMpIfxYrCM8NFyfY7rOnrzt8Ga3E9kvEgRr2ju1b2xv7929I3V9YjvXZbzh9TX45Dkc%2BoTgzazQDUA7eG5nXB%2FjMdR5AsQH1QBpCtoMTHQiV8%2BsGQueNV%2BYNcbAbv3fP017ZQM%3D&fta=eNpNks1q5DAQhF8lCHZuAcv%2FbuFDQi6BJJcNuYQwyFbbMZEtYckzzg5%2B921rwrInlUqt0teNJBRwcVACW2Z9PEntmHDAiwzYqmt%2BUK72BoRdgAvNgZdxLnQMPBdqINtCJLSHP4MVrlN0UVhP1mhhWkach1boFXjCs7wS%2BhvSoqzKSHydQckR3a84%2BjSzNj2S6s2iaDEj9lIYN0B8GHoisHapo4N3JLt9a5xvjcKaJ2VykOf32%2FjjPfqo%2Bc6dArOyRyYGInGQABtUaKjgwHgnW16m5UqiyjPZkSgrTIs8CIpDEnFTFt1ek%2BZpUSkSSaa4rFbeNKqNuizMh5K9sVK5o8ap95%2F7ixEdVMBGuR53CHpXBYoYmDwzIYHDZYDbmFSYOfmPD%2FtFshzQwJ9kgzrE58DutEacbs6Ic48nnIJPXdzL9gsn9ULzY%2BLlh%2BXO%2B3loFo%2Bv3%2FZf98Ty28z%2BcVK4Xksp9k3qZUf7oYlC7XaNDmcB4v%2BC8Dme0d90xhsmtm27tnTaayK4bNtfxdOxgA%3D%3D&fta_ind=7&fs=1

Op het eerste gezicht lijkt de Omega mij OK, maar van dameshorloges heb ik onvoldoende vergelijkingsmateriaal gezien.
Wat denken jullie hiervan?
En wat is voor zo’n ding een normale prijs?

Die Omega ziet er op het eerste zicht wel goed uit, maar die vent is gek met zijn minimaal 400 per stuk!

is dat zo? wat zijn de gangbare prijzen voor sit soort klokjes?

Dames Omega’s gaan voor een paar tientjes tot 250. Er zijn wat zeldzamere exemplaren die meer waard zijn. Maar herenmodellen zijn veel meer gewild.

Zijn ze verguld of ‘echt’ goud?
Verguld, maar net wat je er voor over hebt, maar rond de 100 euro zou ik echt al veel vinden.
Anders gewoon de goudprijs en wat goodwill :slight_smile:

Leuk klokje, maar gezien de discussie in het vintage gedeelte laatst waar het ook over een vrouwen-Omega ging lijkt me de prijs enorm overdreven.

Groet, Matthijs

Wij hebben de bedoelde discussie even bekeken, en als je de horloges vergelijkt lijkt ook die op marktplaats wel in orde. Blijft de erg hoge vraagprijs, maar misschien valt daar wel over te praten: 400 voor een dameshorloge zie je niet vaak. En zoveel goud zit er ook weer niet in zo’n klein horlogekastje.

split-time Schreef:

Leuk klokje, maar gezien de discussie in het
vintage gedeelte laatst waar het ook over een
vrouwen-Omega ging lijkt me de prijs enorm
overdreven.

Groet, Matthijs

jantje.vlaam Schreef:

Die Omega ziet er op het eerste zicht wel goed
uit, maar die vent is gek met zijn minimaal 400
per stuk!

Kan best veel zijn, maar om nou gelijk te roepen “die vent is gek”.
Bedoelen we dat nou met de verhuftering van de maatschappij :)-D

Okay dan, hij is krankzinnig.

Ik heb laatst een 18 karaats dames horloge verkocht op de baai voor iets meer dan de goudprijs en dat was er een van Onsa. Met een nu kopen prijs van 90,- was net geem 2 gr. goud.

Gr. Andre.

Vouwfietser! ik denk dat jantje.vlaam wel eens gelijk heeft. Hij is de vintage expert bij uitstek.:# en heeft ervaring met oudere klokken en weet redelijk wat de prijzen doen.en de dames modellen zijn zeker minder geliefd en deze prijs is imo ook veel te hoog.

Maar 400 euro is echt iets van…nou ik ga wel een weekje in landal greenparks zitten ofzo:D en koop wel een Regal klokkie bij Lucardie…:smiley: voor moeders.
Maar het blijft ook echt weer van wat een “gek er voor geeft”

Marz Schreef:

Zijn ze verguld of ‘echt’ goud?
Verguld, maar net wat je er voor over hebt, maar
rond de 100 euro zou ik echt al veel vinden.
Anders gewoon de goudprijs en wat goodwill :slight_smile:

+1

De aanbieder op MP heeft deze zelfde Omega ook nog eens in een paar andere advertenties staan…
Wat daar nu weer van te denken? Ook voor minimaal €400,-.

Bedankt voor het kijken het geven van jullie mening.
Mijn vrouw gaat voorzichtig informeren of een normale prijs haalbaar is bij deze verkoper. Als die niet voor rede vatbaar is laten we deze Omega schieten en zoeken we gewoon door.

Lekker doorzoeken zou ik zeggen. Veel plezier met de zoektocht!(tu) zal wel lukken denk ik, er wordt genoeg aangeboden en keuze zat.

Ook voor meer redelijke prijzen. Toch is dit een geweldig forum. Als je even twijfelt over prijzen zijn er altijd wel een aantal die je de goede richting insturen door ervaringen met inkoop en verkoop . (tu)