Staat een mooie seamaster in het blauwe gedeelte 450 euro, misschien is dat iets voor je?
Zal eens gaan kijken, dankje
we horen het graag.
Wel ja hoor ga hier op een liefhebbers forum iemand adviseren om een afgeleefd nep horloge te kopen.
Wat een advies
Hoeft niet hoor. Als je sommige reacties leest zou je het niet denken, maar dit sub-forum is precies bedoeld voor dit soort vragen over o.a. echtheid.
Zelf voor een nepper is dit wel een hele slechte
Op de plaat is het Swiss made en op de deksel made Swiss
Hier is wel erg veel energie in gestoken om alle
aan te tikken.
Voor ts: verdiep je eigen eerst heel goed voordat je een horloge aanschaft, met dit horloge is zoveel mis dat een kans op herhaling zeer groot is met je huidige kennis. Dat zou zonde zijn. Wanneer jij je eigen wat meer verdiept kan je er een hele hoop herkennen, overigens zijn er ook zeer goede neppers waar hier ook vaak genoeg over gediscussieerd wordt. Het blijft een mijnenveld.
Lekker laten liggen en doorleef de pijn om het horloge wat je mooi vond te laten gaan. ⏠300,- is echt veel en veel te veel geld. Snuffel hier op de markt (blauwe gedeelte) maar eens rond of stel gewoon je vraag in het forum. Ik weet zeker dat je reacties krijgt en verwijzingen naar het blauwe gedeelte.
Have fun!
Serge
Nog één aanwijzing voor nep: op het achterdeksel staat âwaterproofâ . Dat hebben ze maar tot '67 of '68 gedaan. Daarna gebruikten ze de term âwaterresistantâ . Op het achterdeksel staat ook âquartzâ . Er waren nog geen quartzhorloges toen de term waterproof nog werd gebruikt.
Nep
Op de wijzerplaat staat Co-Axial ik denk niet dat er daarna nog enige aanwijzing nodig was.
Dit moet een AT voor stellen alleen is deze echt heel nep alles klopt niet
Er staat toch echt seamaster op de voorkant hoor?!
JhoâŠ
Het moet een omega seamaster Aqua terra voor stellen inderdaad staat dit niet op de plaat maar op de achterkant die trouwens crystal is
Bedankt voor je verduidelijking. Ik twijfelde nog een beetje.
1 euro, vanwege het batterijtje?
De rest is pure shit. Zo de kliko in.
Haha geen probleem
Nee niet doen nep is nep en daar moet je niet trots op zijn of verliefd op worden koop dan een look a like maar geen fake is het trieste wat je kan doen een neppe kopen
Noce gezien maar het feit dat dit model van 2002 tot ongveer 2008 is gemaakt en het 150m waterdicht is zou er helemaal geen proof of ristant moeten staan hahahahahhahah vraag me soms af als die chinezen ooit wel de echte hebben vast gehouden voordat ze deze troep in elkaar trapte
Hahahaha promoten van fakes is trouwens ook nog eens tegen de regels van het forum haha