Is deze Omega Seamaster echt

Beste Forum,

Dit is mijn eerste post, en hopelijk wordt dit horloge mijn eerste echte koop. Ik ben verliefd geworden op dit horloge. Maar nadat ik hem heb gegoogeld ben ik misschien bang dat het een namaak is. Als ik het nummer op de achterkant google dan vind ik veel namaaks on Indonesische websites. Maar niet in deze specifieke kleur. Maar dit model lijkt weer op een ander model. Is het een nep horloge?

1 like

Nee

Nep dus?

Ja

Niet lullig bedoeld naar jou toe, maar zo slecht zie je ze echt zelden.

18 likes

Als je de plaat moet geloven, zit er een Co-Axial in. Als je de caseback moet geloven, een quartz.

4 likes

Sorry, ben net begonnen. Ik wil heel graag een iets oudere omega kopen. Deze persoon wil er 300 euro voor hebben. Ben blij dat ik het hier heb gevraagd. Sorry voor dit

1 like

Maar als je er verliefd op bent kan je het gewoon kopen. Alleen wel de juiste prijs betalen.

2 likes

Het is wel een echt horloge, alleen geen echte Omega…

Ja ga niet 300 betalen voor een neppe. Helaas gaat de zoektocht door dan :sweat_smile:

300 voor een Omega is ook wel erg goedkoop.
Mijn tip aan je zou zijn om hier op 't forum in het “horlogemarkt” gedeelte te kijken.

Voor een paar honderd meer heb je dan wél een echte.

Seamaster en speedmaster in een? Staat is ook nog eens erbarmelijk.

1 like

Dankjewel! Ga ik daar zeker eens naar kijken

1 like

:face_with_raised_eyebrow:
Wat een oplichter.

1 like

Welkom op 't forum! Goed dat je de vraag hier stelt en 'm links laat liggen.

Voor 300 euro kan je zeker een Omega vinden hier, je kijkt dan richting de vintage en specifiek vaak Genèves, er valt eveneens bakken plezier aan te beleven.

We kijken uit naar je eerste aankoop :beers:.

4 likes

Dankjewel :tropical_drink: ik ga zeker gebruik maken van de site :blush:

1 like

Wel even mededelen dat hij een neppe verkoopt. Als hij dit weet, maakt hij zich schuldig aan bedrog/oplichting.

1 like

Zal ik hem vertellen, goede tip!

Nee, dat geeft juist helemaal niks. Als we je kunnen behoeden voor het doen van een miskoop is dat alleen maar mooi.
Wat zoek je precies?

10 likes

Ik zoek een beetje een betaalbare omega. Die er nog leuk uit ziet. Maakt niet echtbuitbof het een seamaster ofzo is

1 like