Hi HF, heb een kans deze Seamaster over te nemen. We hebben het nog niet over geld gehad. Kijkend naar de foto’s, zien jullie als experts zaken die niet in de haak zijn? Dank en groet, Victor
@FLowert, kassa 1 alstublieft
Ik denk dat de kast niet meer zijn oorspronkelijke vorm heeft.
En het uurwerk is samengesteld uit Omega onderdelen van meerdere uurwerken. Het kleurverschil in het uurwerk verraadt dat.
Het uurwerk is samengesteld uit Omega onderdelen van meerdere uurwerken. Het kleurverschil in het uurwerk verraad dat.
Wel eens met Han denk ik, met name die brug met het serienummer wijkt wat af qua kleur. De rest vind ik wel meevallen.
Kast hoort zo te zien boven op de lugs een brushing te hebben die weg gepolijst is
Heb je een fot van de binnenkant van het deksel?
Een ref nummer zou hier handig zijn.
168.022 waarschijnlijk
On topic, snel en compleet advies. HF op z’n best
En wat is dat ‘bolletje’ op de 19 minuten streepje? Kan ook op het glas zitten, maar het lijkt op de plaat.
De kast in de op de foto heeft ook niet de scherpe rand op de bezel terwijl deze op de foto van @AstonMartin wel zichtbaar is. Kan het niet zijn dat er sprake is van een verwisselde case?
Hourmarkers op onzorgvuldige wijze gelijmd?
Met andere woorden,hij is absoluut niet waard wat een gaaf exemplaar waard zou moeten zijn.
Hier staat een pracht exemplaar voor net geen 1200 dit geeft je een richtlijn.
Ik denk dat de foto van TS vrij onfortuinlijk is voor de kast. Hij is niet helemaal rond gepolijst zo te zien maar wel gepolijst geweest.
Ik denk de kastpootjes die zichtbaar door de plaat drukken.
Lijkt op een montagepootje waarbij de wijzerplaat te hard of niet goed op het uurwerk gedrukt is…die schade is niet meer te repareren.
@Tokes was eerder
Ja nu je het zegt. Dit is ook geen schaduw denk ik.
Precies dit horloge heb ik ooit aan het begin van mijn horloge ‘carrière’ gehad, was een gokje op basis van erg slechte foto’s en helaas slecht gegokt haha.
Toen verkocht aan een amateur handelaar met de kanttekening dat hij een service beurt, en waarschijnlijk wat onderdelen aangezien de rotor los zat, nodig had, de kast zwaar gepolijst is en dat de 12 uurs index er waarschijnlijk opnieuw op is gelijmd.
Zou er niet aan beginnen want ziet er niet naar uit dat er service is uitgevoerd.
Ik zou hem laten liggen, zoals al vermeld is: kapot gepolijst en onderdelen zichtbaar vervangen (wel originele).
Zooooooo…dus ik kom terug na mijn webex…18 reacties! Super dank allemaal!
En on topic…ik laat deze aan me voorbij gaan denk ik…
Hier nog het deksel…afbeelding|500x500