Ik ben het ermee eens, op dit moment zien we 2 nep Breit’s op MP met dozen en papieren voor 600e, daarom doe ik altijd face-to-face transacties, je kunt het horloge zien, voelen, de nummers controleren en bij Breitling op de hele oude die we hebben papieren met philigram en ‘geponsen’ schrift, daarna hadden we de digitale kaart en nu hebben we het QR-code systeem waarmee we direct kunnen controleren op de site…
Aan de andere kant ben ik niet bekend met Omega, maar ik veronderstel dat er ook een mogelijke controle moet zijn en anders richting een AD voor keuring
eens. je voelt het direct of het nep is. het opwinden van het uurwerk kan simpelweg niet nagemaakt worden in een chinese fabriek. maar klonen zijn tegenwoordig estehetisch zo goed, dat het op foto’s bijna niet te zien is.
ik ken die breitlings niet, maar ervan uitgaande dat het nieuwere modellen zijn, dan kan het natuurlijk ook nooit echt zijn voor 600 euro. Daar mag je dan als koper ook alert op zijn. of het simpelweg prima vinden dat je een kloon koopt.
Te goedkoop!
Prijs voor een snelle verkoop!
Zou het niet doen…. Bescherming nul!
1900,- is te veel om het risico te nemen. Althans mij te groot!
Kom op, een PO voor de helft van het geld van een verkoper met 0 recensies op Vinted? Dat is echt standaard nep/oplichter.
Het is simpeler dan dat. Ze kopen een afgekloven echte PO full set. Verkopen het horloge los voor een paar honderd minder en doen vervolgens een goed lijkende nepper in de doos en verkopen hem via bv. Vinted. Meeste kopers zullen op het eerste oog het verschil niet zien, laat staan dat ze het uitpakken filmen en daarop precies de details in beeld brengen waaraan je kunt zien dat het een nepper is…
Lekker laten liggen dus deze.
Edit: ook gewoon een foto van extra schakels van een totaal andere band erbij
Dat is niet het model dat TS laat zien, deze heeft nl. een 8500 uurwerk. De PO’s met een vanafprijs van € 2.500,00 zijn de oudere modellen met het 2500 uurwerk.
PO’s met een 8500 uurwerk beginnen vanaf ca. € 3.700,00.
Duidelijk!
En zelfs als er niks op stopheling staat
En verkoopster met een planet ocean? Zie je het al voor je een vrouw met een planet ocean…
Op zich had dat nog wel gekund, maar stel je een vrouw voor die een 45.5mm cadeau krijgt van iemand… Mijn vrouw zou het cadeau niet eens accepteren als het groter dan 38mm was…
Ik vertrouw het niet. Zou iets van 1900 euro niet verkopen via Vinted omdat de verzekering daar dekt tot een maximum van 20 euro afhankelijk van de gekozen pakket dienst.
Ik ook niet meer. In het begin heel even getwijfeld, maar binnen een paar uur stond ik weer met beide benen op de grond De mede forummers hebben mij hier prima bij geholpen, waarvoor heel veel dank!
Misschien even melden aan Vinted?
Daarom. Raar verhaal
Het kwaad moet je niet overal zien, er zijn mensen die snel geld nodig hebben en daar kunnen we prima deals sluiten.
Het probleem is dat u bij twijfel de transactie ter plekke moet kunnen uitvoeren en de klok moet controleren voordat u betaalt.
Ik had het geluk om dergelijke aankopen te doen, bijvoorbeeld een Aerospace 1e generatie full set voor 750e die slechts 2 jaar oud was, de man moest echt zo snel mogelijk verkopen
Deze is nu 20 jaar oud
Bij sommige methoden tot €500 en je kunt ook je eigen verzendmethode gebruiken
Doen ze niets mee. Zelfde soort beleid als marktplaats
Klopt maar als er meer dan 1 dingen een beetje fishy lijken en dan de prijs ook nog, beter niet proberen imo
De foto’s zijn van verschillende horloges. Op foto 2 zie je de tekst ocean op de achterkant aan de linker kant op de foto. Op de laatste foto staat op dezelfde locatie planet ocean.
Ik denk dat de eerste twee foto’s ergens vandaan geleend zijn van een echte en de andere fotos van de aangeboden replica zijn. 100% bij weg blijven is mij.advies
Het horloge is inmiddels verkocht of gerapporteerd. In elk geval is het niet meer te koop.
Ik zag gisteren nog dat de vraagprijs verlaagd was naar 1200 euro ipv 1900 euro. Weer een red flag! Alle puzzelstukjes kwamen prima op hun plek.
Ik gok
Altijd wel één of andere schatzoeker die zich rijk rekent. Dat is natuurlijk ook waarom die advertenties erop gezet worden
Niet doen.
Zijn verschillende foto,s gebruikt, waarschijnlijk van andere aanbieders.
Nog even doorsparen.
Succes.
Groet
Jan