Is deze Rolex Datejust echt of nep?

Ja je hebt wel gelijk, ik vindt echter dat je altijd kritisch moet zijn op wie het zegt met name als het een negatief geluid is.
Ik moet zeggen dat ik nog geen neppers ben tegengekomen of (per ongeluk) heb aangeschaft via Chrono24 terwijl ik al tientallen horloges daar heb gekocht.

Ik zeg wegblijven van Marktplaats en andere ongure koopsites maar Chrono24 geeft ik nog steeds het voordeel van de twijfel.

2 likes

Ik zie heel veel vintage frankenwatches.

Ik let met name op Polerouters… maar van de meeste polerouters op chrono24 klopt heel erg weinig.

1 like

Beste man

Er zijn ook Datejust
31mm
36mm
41mm

?

Maar @flowert heeft wel gelijk.

1 like

Jij bent een ervaren koper, een goed geinformeerde liefhebber, iedereen met minder ervaring… STAY AWAY!

1 like

Die zijn 39.5mm :grimacing: Raar hè.

Heel raar​:scream::face_with_monocle:

En voor wat betreft de gelukszoeker die denken het meest hippe merk en gewilde merk Van dit moment voor een prikkie te kunnen kopen…

7 likes

Mijn vriend heeft vele Datejust 41.

Neem mijn schuifmaat mee, voor de volgende keer.

Ik denk komt door het kroontje op het 41mm uit.

Ik denk dat ie echt is hoor, staat overduidelijk rolex op de dial, dat betekend dat ie gewoon door rolex is gemaakt.

Jullie weten echt niks he.

4 likes

Ik kan het niet zo goed zien.
Kan je 30 close up foto’s in dezelfde hoek onder elkaar zetten?

6 likes

De kast is iig 39.5mm. Meet maar op :wink:

:+1:t4:
Zeker weten.

Hier klopt dus helemaal niets van…

Er staat overduidelijk OLEX. Áls er al een letter voor staat, kan dat vanalles zijn, BOLEX, POLEX, LOLEX…

4 likes

Zijn jullie er nou nog niet uit!?

Ik Vertel van de week dat hier meer experise per vierkante meter rond loopt dan bij alle S&C bij elkaar
!!

Nou!..hoe moeilijk kan het zijn :yum:

1 like

Je hebt gelijk, dit kan van alles zijn, ik neem mijn ervaren opinie terug of dit een echte of neppe is.

Nu zijn we nog nergens helaas…

Edit: WACHT even!! Wat staat er in de chrono advertentie??

2 likes

Oké de kogel is door de kerk. Het is een replica. Hij wilde mij testen. :sweat:
Horloge is van een vriend van hem en hij had hem een week te leen. Eind goed al goed. Niet opgelicht op Chrono24. Hoop heissa om niks, excuses daarvoor, maar de andere partij reageerde extreem traag en kort af en kwam niet met extra foto’s naar herhaaldelijk vragen… :sweat_smile:

1 like

Dus hij loog toch? :joy: