Ben wel benieuwd naar de link op chrono… of is dat tegen de regels
Precies. De getoonde foto is niet van chrono… geen watermerk. Dus hij heeft hem al in bezit. Ben benieuwd hoe je dan nog je geld moet zien terug te krijgen. Ben benieuwd waar dit verhaal heen gaat en of het café wordt gehaald
Zit hij jou niet gewoon voor de gek te houden en weet hij zelf donders goed dat deze fake is?
Ik zie het overigens zelf niet hoor want ik ben geen expert.
Kan hij m niet even open schroeven?
We willen screenshots van de communicatie tussen koper en verkopen zien hier !
En in je Chrono-account ( die je moet hebben om te kunnen reageren ) kun je je aankoop altijd terugzien.
Zet je mattie maar eens aan het werk
En dóór met het genieten van deze mooie dag, het is overduidelijk dat dit horloge fake is. De inhoud gaat niet meer over het fake horloge maar de maker van het topic. Laat het los we hoeven niet alles te weten en dóór. Goed weekend allemaal
Zie ik daar nu een barst in de dial…?
Nogal wat mensen laten hier hun ware aard zien door op de man te spelen in plaats van op het horloge.
Goedkope en makkelijke exercitie; houd daar eens mee op!
OT: gezien de uitlijning en -volgens mij- érg brede bezel zeg ik ook nep.
Burgerlijke ongehoorzaamheid bij wijlen is in dit forum wel evident maar goed. Je hebt een punt
De bezel vertrouwde ik al niet. Maar de uitlijning is echt om te huilen. Gooi maar in de versnipperaar
RLC geeft zelf in soortgelijke topics ook nooit inhoudelijk antwoord, maar kan het ook niet nalaten om fake fake China China te kakelen.
Wat denk je dat je dan terugkrijgt ?
Dat je hier niet kan zien dat het een nepperd betreft maar jezelf wel steeds tot horloge fanaat uitroept is trouwens behoorlijk lachwekkend.
Dat jij een hekel aan die jongen hebt is nu wel duidelijk.
Je draagt de hele dag een bak met zout mee, wachtend op je kans
Zeg ik iets wat niet waar is dan ? En ik heb helemaal geen hekel aan RLC dit is een forum op het anonieme interweb zo serieus neem ik het allemaal niet.
Dit forum moet je soms met een korreltje zout nemen
Ja, de dial is van wit edelsteen
Deze nepper ook? Of zou de dial hier van plastic zijn?
Veel analyse is al gedaan. Conclusie kan je wel maken.
De bezel is wel gaaf. Is een soort kerstkrans!
Die was blijkbaar te moeilijk . Aangezien het een fake is leek het me meer een dail dan een dial. Heb ik me er zo uitgeluld?
. Beetje pluriformiteit op zn tijd bla bla bla