Is deze Rolex Datejust echt of nep?

Dat zijn veel twijfels. Je zou ook één keer naar die foto kunnen kijken.

Ik had meer verwacht @RLC! Deze is makkelijk.

1 like

Echt?!

3 likes

Voor iemand die Rolex the best brand in the history of brands vindt en over said merk per dag minstens 35 topics maakt… ja, dat had ik verwacht.

17 likes

Ah dat had ik niet verwacht

3 likes

Het is een echte neppe :upside_down_face:

@RLC kun je het niet vragen aan je volgers op Insta? Of hebben die niks met horloges?

15 likes

Over @RLC en insta gesproken, ik heb daar eens zitten neuzen… hoe hou je die sluitingen zo krasvrij jonguh?

1 like

Nee ik probeer hem te behoeden voor het per abuis kopen van een neppe. Hij zegt dat hij hem op chrono24 gekocht heeft. Als het een neppe is een hij heeft er de hoofdprijs voor betaald zou ik echt jammer vinden. Dan is hij opgelicht. Het is uit behulpzaam en bezorgdheid. Niet uit jaloezie of afgunst want die emoties hebt RLC niet. Ik gun iedereen de wereld.

7 likes

Hoe ga je dit doen…

als hij

We weten dat je een talentvolle jongen bent, maar dit wordt lastig.

7 likes

Gelukkig. Maar geen idee waarom je daarover begint tegen mij. :v:

:beers:

Hij zegt waarschijnlijk meer. Maar let op! Ook dat hoeft niet waar te zijn! Ken je vrienden!

1 like

Hij heeft hem al gekocht dus…en natuurlijk heeft hij de hoofdprijs betaald want Chrono24…kortom je maatje is genaaid.

Echter het lijkt me sterk dat een obvious fake op Chrono24 aangeboden wordt…wat is de link naar de advertentie?

1 like
31 likes

Hahaha juist van die mensen mag je het niet verwachten :wink:
Had op mijn werk iemand met een borstzak vol ballpoints en potloden maar…
hij kon geen letter lezen of schrijven…

4 likes

Chrono24 staat vol met fakes en franken watches. Heeft @AmsterdamVintageWatches een tijdje geleden uitgebreid laten zien.

Das waar maar de kans op een faker is kleiner dan bijvoorbeeld MP. En ik denk dat AVW hier wel een beetje in overdrijft, C24 is natuurlijk in die zin een soort van concurrent van AVW dus het is niet raar dat hij deze afbrand.

Trouwens, Als je trusted checkout doet dan kun je je geld makkelijk terugkrijgen, ik heb er al 3 teruggestuurd de afgelopen jaren…

6 likes

Ja precies. Vandaar dit topic om hem in bescherming te nemen. Als het een nepper betreft kan hij de boel nog terug draaien…

Meer foto’s geeft ons meer kans om punten te vinden die je vriendje kan gebruiken om hem terug te kunnen sturen.

1 like

Ja heb hem meerdere keren om extra foto’s van het horloge en de doos en papieren en zo gevraagd maar nog in afwachting op reactie…

't Is te hopen dat je maatje een potje blufpoker speelt. En daar ga ik ook vanuit. Hij weet zelf blijkbaar niets van Rolex anders kocht die niet dat model op Chrono24.