Fake watch buyers be like: “bought it on chrono 24 with box and papers”
Ook belangrijk:
Hoeveel horloges zijn er mee naar het bos vandaag @RLC?
Fake watch buyers be like: “bought it on chrono 24 with box and papers”
Ook belangrijk:
Hoeveel horloges zijn er mee naar het bos vandaag @RLC?
Helaas.
Maar die gaan niet komen hoor. Dit is allemaal fake.
Je wordt getest Ralph @rlc door je eigen vrienden.
Waarom vragen ze jou? Ben jij de enige expert in de omgeving?
Waarom vraag je niet het vriendje hier zelf zijn verhaal post. Dadelijk zeg je nog iets wat niet klopt.
Wordt je daar weer op aangekeken.
Ik denk dat ze je gewoon in de zeik nemen. Duurt ook zo lang voor er reactie komt…
Dat is een wonderlijke analyse…
Zeg @RLC
Wat in hemelsnaam doet je vriend besluiten om via Chrono24 (waar het retourrecht overigens geen 100% zekerheid biedt) zo’n ding te kopen en niet via een betrouwbare Nederlandse leverancier?
Ik meen te merken dat de beste vent geen geregelde dure-horloge-koper is.
Ga langs een AD of handelaar, je weet dan dat het horloge echt is, bekijk het horloge, doe het om, als het wat is voor je onderhandel over de prijs en sluit al dan niet een koop.
Simple as that.
Ik kan me niet indenken waarom iemand met een IQ boven de 85 zou besluiten om een bak aan geld stuk te slaan op een nu hipperdehip en door hoge vraag stevig geprijsd horloge waarvan je niet weet of of het echt is bij een onbekende aanbieder.
Om op een bedrag van 4k+ een paar honderdjes te besparen?
Als dat zijn motivatie is, eenmaal als vriend waarschuwen en dan lekker zijn gang laten gaan!
https://i.pinimg.com/originals/89/8c/6a/898c6add9a77716f7c5ecd0d7e877209.jpg
Steengoede analyse bedoel je
Nee maar ben je het er mee eens of niet, volgens mij niet…
Het is toch een beetje zo dat als bijvoorbeeld de ambachtelijke slager zegt dat de biefstuk van de supermarkt van mindere kwaliteit is dat je dat je die beoordeling van de slager in het juiste kader moet plaatsen?
Dat de ambachtelijke slager een gekleurde blik heeft neemt niet weg dat hij/zij gelijk toch gelijk kan hebben.
Chrono24 zit een hoop meuk tussen… En tenzij je precies weet wat je koopt heb je een grote kans genaaid te worden
Als je precies weet wat je koopt, kan je er mooie deals vinden.
Zou er vooral wegwezen als je nieuw bent in de hobby.
Meer een goed te traceren slager in Amsterdam met een bewezen track record in uitstekend vlees die zegt dat de eveneens dure maar net wat goedkopere biefstuk van de onbekende Italiaanse/Roemeense/Spaanse slager op biefstuk24.com er toch niet helemaal lekker uit ziet…
En als je bij hem koopt en je biefstuk is niet goed je gewoon verhaal kan halen…
Ja je hebt wel gelijk, ik vindt echter dat je altijd kritisch moet zijn op wie het zegt met name als het een negatief geluid is.
Ik moet zeggen dat ik nog geen neppers ben tegengekomen of (per ongeluk) heb aangeschaft via Chrono24 terwijl ik al tientallen horloges daar heb gekocht.
Ik zeg wegblijven van Marktplaats en andere ongure koopsites maar Chrono24 geeft ik nog steeds het voordeel van de twijfel.
Ik zie heel veel vintage frankenwatches.
Ik let met name op Polerouters… maar van de meeste polerouters op chrono24 klopt heel erg weinig.
Beste man
Er zijn ook Datejust
31mm
36mm
41mm
?
Jij bent een ervaren koper, een goed geinformeerde liefhebber, iedereen met minder ervaring… STAY AWAY!
Die zijn 39.5mm Raar hè.
Heel raar:scream:
En voor wat betreft de gelukszoeker die denken het meest hippe merk en gewilde merk Van dit moment voor een prikkie te kunnen kopen…
Ik denk komt door het kroontje op het 41mm uit.
Ik denk dat ie echt is hoor, staat overduidelijk rolex op de dial, dat betekend dat ie gewoon door rolex is gemaakt.
Jullie weten echt niks he.