Is deze Tudor Black Bay 54 echt?šŸ”’

Verificatie van dit horloge kan het best geschieden bij een officiƫle dealer samen met jou en de verkoper in goed netjes overleg.

Wat je nu doet is eigenlijk de verkoper een soort van trap in zijn zak geven door hier dat horloge en pas met zeer duidelijk zichtbare nummers te verspreiden, ik begrijp dat je wellicht wat zekerheid zou willen hebben - maar daar zijn voldoende andere, discreter , methodes voor, maar als ik verkoper zou zijn zou ik met jou als potentiƫle klant zeer ongelukkig zijn.

8 likes

Waar twijfel je dan aan,zijn heel veel reacties maar je reageerd niet echt @JB97

3 likes

https://www.tudorwatch.com/nl/tudor-care/tudor-watch-id

Even bij ophalen checken :point_up:.

Mocht je hem laten verzenden, vraag de verkoper voor een filmpje met bovenstaande procedure incl verfrommeld blaadje met de datum van vandaag/morgen ernaast.

Dat zie je vaker bij dit soort topics… …even wat roepen en de reacties niet beantwoorden.

3 likes

Beter koopt dit soort types bij een AD of GD, maar ja dan is de prijs hoger en is het niet voor een dubbeltje op de eerste rang, maar als het horloge goedkoper is dan AD/GD, zou het dan wel echt zijn? Enzovoorts… :wink:

1 like

Lijkt mij echt :slight_smile: zijn er dingen waardoor je twijfelt?

Is gewoon 100% origineel. Niks op aan te merken.

1 like

Ik heb een ZF gehad en de kenmerken zijn dat de 9 of de 3 marker niet helemaal 100% recht staan en dat de tekst op de wijzerplaat iets minder geel goudkleurig is in direct licht en minder reliĆ«f bevat. Deze fotos zijn te vaag om dat er uit te kunnen halen. Ik ben niet overtuigd van de 3 marker hier trouwens… Mocht je toch twijfelen om het wel te doen, vraag dan om 'm open te maken en het uurwerk te laten zien… Een a2824 ziet er toch anders uit :slight_smile:

3 likes

Van de markers staat vrijwel geen enkele goed, en dat kan wel kloppen want het horloge is niet perfect gesitueerd voor een foto mbt deze hulplijnen.

1 like

Dank allen, overleg gehad met de verkoper betreft het uitzoeken van echtheid. Wat mij betreft kan de discussie worden gesloten.

2 likes

Maar…. We krijgen toch wel een update over de resultaten van het onderzoek? :flushed:

2 likes

Zodra deze wel of niet om mijn pols zit, krijgen jullie zeker een update!

2 likes

De BB54 heeft een ā€˜zwaardere klik’ als je de bezel voorbij 12 uur draait. Geen idee of ze dat al hebben nagemaakt maar dit is een van de punten die je kunt controleren wanneer je het horloge bekijkt.

(Als je de bezel rustig ronddraait met je ogen dicht zou je het moeten merken)

1 like

Los doorverkopen of juist weer in een hele goede kloon zetten en dan doorverkopen ā€˜zonder doos en papieren’.
Gelukkig hebben ze het maken van hele goede dozen en papieren in China nog niet onder de knie :wink: