Is dit de seiko Sarb065 ' Cocktail time' ?

Gaat even om t horloge onderaan van €630

IMG_20150322_120832 by julesrapati1986, on Flickr

Lijkt er wel op ja, belachelijke prijs…

Ik kwam m toevallig tegen toen ik een paar weken stedentrip heb gedaan in ons buurland :-p. Foto is met mobiel gemaakt.Was m helemaal vergeten. Twijfelde eigenlijk of t m was dus daarom deze post even.

Yes dat is hem inderdaad. Vind het persoonlijk een fantastisch horloge. Heb al een tijdje in mijn hoofd dat ik er een keer eentje aanschaf, maar helaas komen ze niet al te vaak langs voor een beetje normale prijs. Had persoonlijk mijn max gesteld op 350 euro.

De prijs bij de juweliers zijn voor Seiko echt uit den boze vergeleken met de prijzen waarvoor je ze met een simpele google search kan krijgen.

1 like

Een plaatje! Sinds een paar weken houdt de 033 me zoet.

Mooi is ie hè…

Bij Megalithes Montres (Frankrijk) zag ik hem voor 480 staan, stuk vriendelijkere prijs

Zit alleen geen saffier op dus daar moet je dan nog even wat extra geld voor uittrekken…

Als het om mooie wijzerplaten gaat…

Daddel.

Dit is een hele mooi SARB van Seiko. OP de foto oogt de wijzerplaat satijnsilver met sunburst, echter deze wijzerplaat oogt bij avondlicht wit, maar bij daglicht ontstaat een lichtblauwe gloed. Ik vond hem heel apart maar een te grote dresser aan de pols. 39/40 mm. (zonder kroon) en het blauw vond ik minder. Vorige week kocht ik van SPRINTER een lang gekoesterde wens.
Namelijk de Seiko chronometer official certified 28.000 bhp. Dank aan alle andere forumleden die hen lieten gaan. Greets Nitram.

1 like

Idd een schitterende wijzerplaat, een prachtige sunburst!

'n iets beter plaatje…blijft mooi👍

ook mijn plaatjesduit in het zakje

Elf.

1 like

Staat je super goed. Alvast gefeliciteerd :wink:

Die ken ik nog niet, maar dat is een hele mooie zeg! Welk modelnummer is dat horloge?

Dat is een gelimiteerde Seiko Brightz Azabu Tailor SDGM007.

Azabu Tailor is een soort Japanse Hugo Boss, maken business suits, en ze hebben ism Seiko drie gelimiteerde modellen uitgebracht, waaronder deze.

Je krijgt hem met drie leren banden, waaronder deze blauwe croc band.
Via Rakuten uit Japan laten komen.

Daddel.

Ben je opzoek naar een opvallende dresswatch dan scoort deze Sarb 065 zeer hoog.
Véél engraved sunburt per vierkante centimeter en 40 mm. aan de pols. Heerlijk aanwezig maar ik vond de grote DRESS ietwat te opvallend en bij kaarslicht teveel disco. Smaken verschillen. Die van mij vond een nieuwe baasje en eerlijk gezegd mag deze prachtige Japanner in ieders kollektie. Het uurwerk liep teletubbie precies, 2 sec. afwijking !
Nu herinner ik ook die mooie blauw gestaalde sucunda, prima bellisimo :relaxed: greets, nitraM.

Blijft een mooi horloge! Alleen die prijs daarzo… :sleepy:

Gr Max

Dat horloge is prachtig. Enigszins buiten mijn bereik :stuck_out_tongue: maar wel prachtig!

Mooi horloge zeg!

Heb ook nog steeds plezier van mijn Seikotje :smile:

(krijg die stomme foto niet gedraaid :rage:
[URL=http://s247.photobucket.com/user/Siemeon/media/693551b4-72ca-4576-b67e-eead9dda550a_zpsitxyqyqa.jpg.html]

[/URL]

[URL=http://s247.photobucket.com/user/Siemeon/media/20150219_102834_zpsmoghwwoq.jpg.html]

[/URL]

1 like

Dank voor het compliment :smile:

Daddel.

Mooie foto’s. Moet bekennen dat ik mijn exemplaar bijna niet draag, band is me te stug :smirk:
Toch doe ik deze niet weg en overweeg z’n broertje ook aan te kopen zolang deze nog verkrijgbaar is.