Is dit de vervanger van de SKX?

Lekker, zijn ze daar al verkrijgbaar?
Vertalen werkt ook goed, is dat een app?

2 likes

Nee, op de folder staat ook coming soon. Morgen ga ik langs bij de Seiko premium shop in Osaka, maar ik verwacht ze niet te zien daar.
Google translate app gebruikt, je kunt live de camera gebruiken en je ziet snel een vertaling. Een foto kan ook geanalyseers worden.

2 likes

Verwachting is dat ze op 10 september beschikbaar zijn. Bron: The Urban Gentry

1 like

Nog een paar goede live shots!
Instagram

7 likes

Potverdorie, ik vind ze wel wat hebben hoor!
Het is alleen geen vervanger van de SKX. :man_shrugging:

4 likes

Is de exacte maatvoering van de wijzerplaat, bezel etc. al bekend. Het is de kast van de SKX toch? Biedt mogelijkheden om te modden!

3 likes

Moet zeggen dat de oranje versie toch weer mijn aandacht trekt… Deze heeft, zo te zien, een sunburst oranje wijzerplaat. En dat terwijl ik eerder dit jaar m’n SKX011 juist heb verkocht…:thinking:

Nee, ik moet 't ook niet doen. Zo gaat 't nooit lukken met het uitdunnen van de collectie…:roll_eyes::grin:

2 likes

€280 in de pre order… (incl. verzending)
Helaas niet op staal… Twijfel :thinking:

5 likes

Geen vervanger ,maar gewoon een heel leuke 5 .Ga deze zeker even passen :grinning:

1 like

Wou het net vragen… een SKX is een Seiko5, toch?

Vind het nieuwe logo wel mooi, weer eens wat anders. En de modelnamen beginnen allemaal met een S… ze zullen Tuna, Turtle, Monster, enz zelf wel niet leuk vinden :rofl:

Nadeel is weer dat ik de Sport, Suits en Street (op de banden na) wel mooi vind… 3x geld dus.
Maar ach, ben toch snel op iets uitgekeken… kastvulling dus.

2 likes

Met dank aan @merl voor de foto’s met typenummers…

https://www.sakurawatches.com/seiko-5-sports-sbsa028 gelijk al korting… €312,-
Ja klopt… goud(kleur) kies ik dan wel weer voor.
Glimt mooi in de kast.

Release dat 7 sept 2019

2 likes

Leuk 10% korting en bij ontvangst 25% bijbetalen vanwege invoer :thinking:

1 like

Zij geven het bedrag aan in Yen en extreem laag, invoer was een paar tientjes toen ik daar bestelde. Uiteindelijke prijs was zelfs nog wat goedkoper dan kopen in Europa.

Maar de prijs is 313 toch? En daar komt dan nog wat invoer over.

Vanuit Duitsland: https://www.unger-schmuck.com/uhrenmarken/seiko-uhren/seiko-5-sports-srpd76k1-srpd76-automatik-edelstahlband-herrenuhr/a-1000022408

2 likes

Klopt. Ik heb op die site een JDM turtle gekocht, 313 euro. Zij gaven op het pakket een waarde aan van 22.000 Yen, wat vertaald naar 180 euro. Hierdoor was de invoer een stuk lager dan verwacht en was het horloge (ondanks invoeren) vergelijkbaar duur als wanneer ik een Europees model gekocht had.

Wat zijn die duitsers gul zeg met hun korting

Screenshot_874

4 likes

Dat is net zoveel korting als ik gaf op mijn jubilee. Groetjes uit West-Duitsland :wave:t2:

3 likes

Gelukkig kop je hem zelf al in.

2 likes

Da’s dan weer geen JDM versie.
Wat je ver(der) haalt is lekker.

1 like

:+1:
Je hebt helemaal gelijk. Zie het nu pas.

1 like