Is dit de vervanger van de SKX?

De eerste echte beelden

6 likes

Ik wil het best een keertje proberen met een vijf naar 40 meter.
Nu nog iemand vinden die hem beschikbaar stelt.

3 likes

Zit echt heel veel moois tussen vind ik :ok_hand:

2 likes

Klopt. Al merk ik dat het gat tussen list en verkoopprijs tegenwoordig bij Seiko een stuk kleiner is.

2 likes

Hoe vaker ik de foto’s bekijken, hoe beter ik ze eruit vind zien. Ik vind met name het nieuwe logo en het cursieve automatic er erg goed uitzien.

Die 200m en gebrek aan een pip in de bezel blijven echter wel knagen, ondanks dat ik niet echt ga duiken.

1 like

Je maakt mij zooooo boos hè :roll_eyes:

4 likes

Haha, daar doe ik het voor!

Maar jij vindt het oude logo mooier dan het nieuwe?

2 likes

Kom niet verder dan de badkuip en in het zwembad niet dieper dan 40 cm…100m is meer dan zat. Maar he… dat gevoel 200m is wel prettiger. Zien er wel leuk uit, de tijd zal het leren of we deze gaan aanschaffen voor erbij. Nu doe ik het voorlopig nog met twee zwaar verbouwde SKX007 en 009. Met uiterste tevredenheid natuurlijk. Tijdens de vakantie zijn de Skxen mijn trouwe metgezel en de Rolex Sub houdt de wacht.

3 likes

Kun je niet noemen zonder een foto erbij te plaatsen natuurlijk!

2 likes

Tuurlijk wel hiero! alle twee met saffier, de 009 met Angus band 1,5 keer dikker dan dan de standaad band echt een top band!. De 007 met saffier, coin edge bezel en president band en insertbezel top insertbezel. Foto bewogen maar de kleur is exact hetzelfde. Alles via monsterwatches laten doen. Al jaren klant bij Rob.

5 likes

Haha, ik vind het eigenlijk ook wel verfrissend :wink:

1 like

Als deze straks voor rond de 150 euro verkrijgbaar zijn, dan kan mij dat eerlijk gezegd gestolen worden.
Op vakantie gaat toch altijd alleen de Amphibia mee :hugs:

1 like

Nice!

1 like

Bijzonder hoe ik de blauwe wel mooi, en de groene spuuglelijk vind. Die S/5 mag snel weer verdwijnen.

1 like

Zeker. Maar naast mooi, het oude logo wordt al voor meer dan 50 jaar gebruikt, daar moeten ze gewoon afblijven

8 likes

Vind dit nieuwe 5je maar niks…
Het design geeft me deels hetzelfde gevoel dat fashionmeuk doet: leuk voor een minuutje maar na een uur is de lol er af :zipper_mouth_face:

Betreffende de discussie over de specs;
Naar mijn idee maakt juist de ‘tot 200m waterdicht’ de skx een capabele en solide duiker. Ga je dit vervangen voor 100m en druk je er een “beter” uurwerk in (plus see-trough caseback) en geef je het een gekleurd en opvallend design dan krijg je vanzelf iets dat de grote massa aanspreekt. Maar dit vind ik nou niet persee iets positiefs :grimacing:

Dit “SKX” 5je is mislukt als je het mij vraagt… :confused:

Oh en precies dit :point_up_2:

2 likes

Dit is de vervanger…

:v:

3 likes

de Seiko skx-kleerhanger haak.

helemaal mee eens.

2 likes

Crosspost

In de Shinkansen met ~300 km/u het foldertje van de nieuwe 5 serie doornemen.

De Google translate vertalingen

12 likes

Geinâg

5 likes