Nogal ja, dus dames zijn hier meer dan welkom! Leuke Omega heb je op het oog…
Thanks!! Soms ben je ineens verliefd op iets, en duik je daardoor een nieuwe wereld in…
Wat leuk! Geinig horloge. Kleine damesmaatjes zijn helemaal prima. Juist elegant en niet standaard de 5 in een dozijn. Bij mij is het ook ooit begonnen met 1.
Prijsvast e.d. is denk ik ook een beetje een mannending. Uiteindelijk is het een sieraad en gaat het erom dat je het nog lang met veel plezier draagt.
Kijkt toch ook niemand bij aanschaf van zn smartwatch, sporthorloge of iphone of die waardevast is…
Oo je hebt echt gelijk! Wat goed, zo had ik er nog niet naar gekeken. Wat leuk dat jij dit ook tof vindt, ik dacht: mss ben ik weer een amateur met dat ik dat subtiele juist mooi vindt. Ik ga een bod doen, je hebt me overtuigd!
Er zijn een hoop dameshorloges die speciaal ontworpen zijn om meer armband-met-horloge te zijn, met griezelig kleine binnenwerkjes. Mevrouw hier heeft een pracht van een Longines zo, diameter zal niet veel meer dan 12mm zijn gok ik. Zitten echt super mooie stukken tussen, vaak zilver of goud, en zoals aangegeven zijn ze merkbaar goedkoper dan de herenreeksen
Oo longine heeft mijn moeder ook, vind ik ook zo mooi!
Maar dat goedkope is echt tof, daar kan ik dan weer goed gebruik van maken voor mn verzameling-to-be
Je hebt geluk! Als je van dameshorloges met kleine kast houdt, heb je veel vol gouden exemplaren van grote merken die voor net wat meer dan de goudprijs weg gaan!
Dat de markt/verzamelaar en daarmee waardevastheid een stuk minder is, is juist een zegen. Zou willen dat die prijzen ook voor herenhorloges opgingen.
Welkom!
Dank! O wat tof, dat wist ik nog helemaal niet. Ik vind die grotere ook mooi hoor, maar heb zelf een minipols, dus ik ga voor de kleine varianten - en dat komt dus ook nog eens handig uit, hoe leuk om te weten!
je hebt mooie omega,s vanaf 33mm. zijn meer waardevast en zeeer draagbaar voor vrouwen. kost wat meer prijsindicatie ca 350 euro. staan er zat op catawiki.
Goeie tip, dank je wel!
Bij deze wil dan ook de Wintertijd dame welkom heten bij de club.
Ik heb een sterk gelijkende Omega Geneve. Deze is 14K.
Het goudmerkje staat (van de dial af gezien) op de rechter onder lug. Zo te zien is dat bij jou rechts boven.
Het achterdeksel is ook 14k goud.
Het is, die van mij dus, een herenhorloge met een diameter van 33mm. Altijd begrepen dat deze van 1970 was, maar dat durf ik niet helemaal met zekerheid te zeggen.
welkom, heel mooi dameshorloge
Zie het als een voordeel: Als dame kun je meer horloges verzamelen voor hetzelfde geld.
Ik zit er niet op te wachten dat de horloges die ik mooi vind duur worden.
Zeker! Wees welkom, alleen even de forumregels in acht nemen…
Als het goed is kun je jn het uurwerk een cijferreeks vinden, die kun je in Google icm omega wel omtoveren tot bruikbare informatie.
Is de service historie bekend? Niet, dan is een service te overwegen. Of met het bieden rekening houden met een extra kostenpost.
Alles is welkom. Lhbtqbinair+² ik hou het niet meer goed bij. My bad.
Welkom, mooi horloge.
Dank je wel!
Dank je wel!
Oo dit is slim, thanks, dat ga ik doen!