ik ben pas net nieuw in deze wereld, en hoop daarom dat jullie mij kunnen helpen. Ik zie dat dit horloge wordt aangeboden, maar aan welke kenmerken kan ik nou zien of dit echt is? En kan ik achterhalen of dit goud is of niet, of moet je hem dan echt zelf zien?
Is daar een boek voor of een site met alle informatie? Of hebben jullie dat soort kennis allemaal in je hoofd zitten?
Wat knap, dat zou ik nou zo graag ook willen kunnen. Maar goed, ik ga het stapje voor stapje leren
Ik mag volgens mij niet vragen hier wat een aardige prijs zou zijn he?
In ieder geval al superdank voor het snelle antwoord!
Haha, nee zeker wel!
Maar de meeste leden zijn toch heer en daarnaast zijn dameshorloges een stuk minder gewild en waardevol. Daar zou ik met een bieding rekening mee houden. Daarnaast zijn er ook nog veel dames-horlogeliefhebbers die, zeker in het geval van vintage, liever een herenhorloge hebben. Omdat die vaak 34 of 35mm zijn en dit formaat ook prima te dragen is door dames.
Nou ja, dat dus.
Welkom op HF, trouwens!
Dank! Begin is al super zo:)
Wat interessant dat dameshorloges minder waard zijn, maar dat is marktwerking dan blijkbaar. Ik ga er zeker rekening mee houden, denk dat ik liever voor de gouden variant ga, die wordt voor het dubbele aangeboden, maar lijkt me waardevaster. En heeft net zo’n mooie kleine diameter.