Is dit een aardig sportklokje?

Is dit iets als een leuk sporthorloge?
Weet iemand de kwaliteit van de band?

Dat is een hele goede… Degelijk, onverwoestbaar, en zeer betaalbaar.

Voor het geringe bedrag krijg je een Manufacture uurwerk, met dag- en datumaanduiding. Voor de dagaanduiding kun je steeds kiezen uit twee talen.
Het uurwerk heeft echter wel als nadeel dat het niet met de hand opwindbaar is (opwinden is alleen mogelijk d.m.v. de rotor), en dat de sekondn wijzer niet stopt als je de tijd wil verzetten. (non-hacking)

Misschien een tip: Koop een Seiko duiker nieuw altijd met de stalen band. De meerprijs is zeer gering, terwijl de upgrade prijs naderhand vele malen duurder is. Mocht je een alsnog een leren band (of rubberen band) dan kun je later altijd nog een after-market exemplaar kopen.

Goede keuze … !!!

gr,
Hans Mennink

Ik vind het een mooi horloge om te zien

Groet Peter

Alweer zo’n mooie duiker van seiko… En om de prijs hoef je het niet te laten!

Doorgaans ben ik het met een oordeel van Hans eens.
Echter deze keer voor wat betreft de standaard stalen banden die met de SKX007 worden geleverd niet.
Die vind ik pure rommel, en dragen bovendien niet prettig.

Het horloge zelf is, zoals Hans al meldde, helemaal in orde. Zeker voor het geld.
‘Bang for the buck’ zoals ze in de USA toepasselijk zeggen !

Sorry, maar de standaard stalen band is ook een keuze. Wellicht vind je de jubilee wat rommelig?

Ik verkoop de SKX007 met presidential en met oyster band; daar mankeert dus helemaal niets aan. Bijna net zo fijn als de band van een monster :wink:

Achteraf leer / Nato / Rubber is een keuze die erg persoonlijk is, rubber is standaard, maar deze leerkleur is ook erg fraai.

Ik ben zelf erg gecharmeerd van de combinatie van de zwarte wijzerplaat en de bruinlederen band. Vanmiddag had ik niet echt veel zin om processtukken op te stellen en heb daarom net iets te lang naar het horloge zitten turen… gevolg: ik ben bezweken en heb 'm zojuist gekocht (via www.chronograph.com). Als ie binnen is laat ik het wel aan jullie zien. :wink:

Ik vind 'm iig erg mooi!

Goede keuze!

is goed en degelijk hoor.
gr oscar

Goeie keuze, het is een prima klok (kan ik uit ervaring zeggen) en een hele betrouwbare handelaar, dus dat komt wel goed, suc6 met wachten :smiley:

Ruud

Ik vind het nu al te lang duren en ik wacht nog maar amper 48 uur (in het weekend wel te verstaan) :smiley:

Zeker een leuk klokje, alleen vraag ik me af of de band mooi blijft (hangt natuurlijk van je sport af). Wellicht dat een metalen of rubberen band slijtvaster is, en past beter bij het sportieve karakter van het horloge dan (bruin) leder.

groet,

Ed

… om die reden heb ik ook direct een rubberen band erbij gekocht. :slight_smile:

Ow, ok , veel draagplezier ervan

groeten

Da’s een prima klok!! Betrouwbaar en zoals de anderen al gemeld hebben; betaalbaar!

Succes!!

Ik heb dezelfde (met pepsi ring en rubber band), super klok voor dat geld!

Gr, Marc

Super klok !!! echt super!

Maar wat kost ie nou in eurosssss, en heeft iemand ook een plaatje waar die op de pols ligt?

Gr Rudolf

ik heb het horloge gekocht via www.chronograph.com. Daar kost het horloge 138 USD (inclusief transport en verzekering). Dit is zo’n 112 Euro.
Ongetwijfeld is ie nog wel voor een paar euro minder ergens te koop, maar ik kreeg dat niet zo snel op het internet gevonden.

idd niet duur Edgar bedankt!

gr.r