bij de beschrijving van een horloge, stond:
Japanese Quartz (21 Jewel)
jewel slaat meestal op een automatisch horloge… dus is dit nou een automaat?
bij de beschrijving van een horloge, stond:
Japanese Quartz (21 Jewel)
jewel slaat meestal op een automatisch horloge… dus is dit nou een automaat?
Nee is een Quartz. Er zijn ook quartz horloges met jewels, maar 21 vind ik wel wat veel. Heb je er een foto van?
Welkom Maarten,
En leuk dat je je even voorstelt.
Volgens mij is quartz quartz maar heb je een link of iets dergelijks?
We zijn gek op foto’s en ik weet zeker dat je dan meer respons en hulp zult krijgen.
Gr Oscar
het gaat om een bell & ross (replica…)
ja ik weet het, een replica is heel slecht natuurlijk, maar anders zijn ze onbetaalbaar, en die replica’s zijn tegenwoordig niet meer zo slecht dat ze na 2 dagen kapot zijn.
ik ben niet iemand die een replica koopt, om een wannabee te zijn, ik vind dit gewoon een gruwelijk mooi horloge. Ik zit alleen nog te twijfelen over chronograaf ja/nee, automaat ja/nee, kleur, en bandje leer/rubber
hier in ieder geval een link, met de quartz/jewel…
Gelieve niet te linken naar een replica site.
het gaat om een bell & ross (replica…)
ja ik weet het, een replica is heel slecht
natuurlijk, maar anders zijn ze onbetaalbaar, en
die replica’s zijn tegenwoordig niet meer zo
slecht dat ze na 2 dagen kapot zijn.ik ben niet iemand die een replica koopt, om een
wannabee te zijn, ik vind dit gewoon een gruwelijk
mooi horloge. Ik zit alleen nog te twijfelen over
chronograaf ja/nee, automaat ja/nee, kleur, en
bandje leer/rubberhier in ieder geval een link, met de
quartz/jewel…
En deze topic kan weer dicht.
Elf.
Hallo Maarten,
Welkom, en inderdaad even netjes voorstellen is wel zo beleefd.
Replica’s uhum mmm…
Sparen en dan echt kopen geeft nog meer voldoening, en ik kan het weten.
Beste Maarten,
Je zit op het verkeerde forum aangaande replica’s.
Op dit forum zijn we bijna allemaal allergisch voor dit woord.
Ik weet niet wat je bestedingsruimte is maar voor plusminus 100 euro kun je ook een echt horloge kopen kijk eens bij seiko of iets in die richting.
Of zoek eens op monsterwatches (tip)
Echt je zult er meer plezier van hebben en je gevoel zal ook anders zijn.
Wens je op je zoektocht veel wijsheid toe bij het kiezen van een echt horloge.
Dit horloge lees maar eens goed is hooguit bestand tegen een kleine regenbui dus reken maar uit hoelang je hier plezier van hebt.
Gr Oscar
Hallo Maarten,
Een dergelijke replica is altijd jammer van je geld. Kijk in plaats daarvan eens op
http://www.monsterwatches.nl
. Echte Japanse automaten van goede kwaliteit, iedereen hier heeft er één (tu)
Succes
oke oke, ik heb heel lang getwijfeld om een seiko5 te kopen inderdaad. mooi mooi horloge. toch ga ik denk ik toch voor mijn oude liefde, en het horloge kopen wiens naam niet uitgesproken mag worden.
mvg Maarten,
horlogeliefhebber, trotse eigenaar van een mondaine - "stop & go"
aanbidder van een seiko5
verliefd op een replica
oops.
ik lees het nu ook in de forumregels…
waarvoor sorry.
toch ga ik denk ik toch voor mijn oude liefde, en het horloge
kopen wiens naam niet uitgesproken mag worden.
En ga dan nu maar hopen, dat je ook echt iets opgestuurd krijgt, als je betaald hebt.
oops.
ik lees het nu ook in de forumregels…
waarvoor sorry.
alles is weer “cool”. We praten er niet meer over.Er is zoveel meer moois te koop Maarten.
Succes toegewenst. Doe je zelf een plezier met de voldoening een echt horloge te kopen, en die zijn er in alle prijsklasse.
Elf.
Doe het niet!!!
prima (tu) beter een hommage dan een replica
Ik denk dat het een Quartz is, weet het niet zeker, dat kan ik pas zeggen als ik een foto van het uurwerk heb.
dat is inderdaad een aanrader dan, geen replica.
Logisch gevolg op dit forum:
1 boze mensen die boe roepen
2 de seiko fanboys komen in grote getalen en
vinden dat de TS een seiko moet kopen. Het horloge
heeft dan wel niets te maken met de bell en ross
en lijkt er in de verste verte niet op maar een
seiko dat is wat je moet kopen. Natuurlijk moet je
die kopen bij monsterwatches want er zijn geen
andere shops.
Maarten84 Schreef:
’‘ik ben niet iemand die een replica koopt, om een wannabee te zijn, ik vind dit gewoon een gruwelijk mooi horloge’’
Hier spreek je jezelf wel tegen hoor. Je koopt geen replica om een wannabee te zijn ,maar bent het uiteindelijk toch als je een replica koopt omdat je het een gruwelijk horloge vindt.
krantenwijk, vakken vullen, spaarpot vullen…
Een B&R ligt niet buiten bereik als je echt wilt, niet duurder dan een scooter of een tweedehands motorfiets.
wat ik bedoelde te zeggen, is dat ik niet een replica breitling koop, om te showen dat ik een breitling heb, dat vind ik echt verschrikkelijke horloges. Als ik een orginele breitling win, omdat ik de miljoenste klant ben ofzo, verkoop ik hem gelijk, wil ik niet mee gezien worden.
maar die bell en rossjes, zijn echt mooie (voor mij onbetaalbare) horloges. en ik vind de replica net zo mooi als het orgineel… hoewel de orginele meestal paar millimeter dunner is…
maargoed, ik zal jullie hier niet meer mee lastig vallen.
wat vinden jullie van een mondaine? ik heb de mondaine stop & go, heeft maanden geduurt voordat ik die te pakken kon krijgen. gelukkig was er ergens in zeeland nog een juwelier met nog 1 op voorraad:)