Is dit een echte Longines en wat is de waarde?

Toen ik bij een van mijn vorige werkgevers afscheid nam, gaf de dame van de kantine mij een halve tray fristi mee. Bleek dat ik de enige was binnen dat bedrijf die het kocht.

10 likes

Dank,

Even aangepast…

@Chillekasper - vertel, woont deze Thijs met zijn oude tassen in die grote villa?

Groet, Vincent

1 like

Maar als ie 750,- waard is ga ik ff bieden!

Is geintje Kasper!

1 like

Wat bedoel je precies? :thinking:

Is dat zijn schoen, of is hij gewoon blij met het bod van Kasper?

10 likes

Jouw foto van het achterdeksel is een stuk transparanter, Kasper. :+1:

Ook hier twijfel over de wijzerplaat. Denk een redial. Allemaal net wat te vet aangezet volgens mij. Zou je hem gaan dragen @Chillekasper? Diameter?

ik zou het eerlijk gezegd zeker een kans geven.

Ik wou ver gaan maar niet zó ver…:yum:

:laughing:

Ik kan m zien staan. Dat ziet er correct uit (qua Swiss made).

Rest kan ik zo niet beoordelen op gsm, er zijn diverse Longines fonts door de jaren gebruikt.

Je kunt de fabriek mailen met nummers v.h. uurwerk, dan krijg je een mail met productiegegevens terug.

1 like

:laughing::laughing::laughing::joy::rofl:

Uurwerk is trouwens evident een Longines 30L, uit midden jaren 50 tot begin 70’s uit mijn hoofd.

Prachtig werkje met hele grote balans voor de precisie en met geperste gouden châtons.
Door de grote balans (en de leeftijd) een laag tikgetal, 18.000 bph.

3 likes

Net een berichtje van Thijs gehad dat de Longines direct beschikbaar is bij het juiste bod.

Hij zou hem toch apart houden voor je Chillekasper?

Ja dat had hij mij verteld. Nou blijkbaar dus niet. Blijkbaar liegen mensen waar je bij staat.:sweat_smile:

2 likes

Geintje is leuk mensen maar horloge is natuurlijk voor Kasper. Voor de juiste prijs natuurlijk. :wink:

Weet je nou of ie het waard is @Chillekasper?

1 like

Vertel…

Dat is wel knap lullig inderdaad dan.

Iemand heeft mij per PM laten weten dat dit horloge zeker zo’n 800,- waard zou zijn.

Mijn foto’s van vandaag. Mondelinge afspraak . Dat is toch duidelijk? :stuck_out_tongue: Maar natuurlijk in zijn schoenen begrijp ik het ook. Ik heb namelijk wanneer het gaat om waarde betreft de meeste horloges geen verstand. Daarom ook dat ik hier op dit forum daar ook om vroeg.

@Chillekasper

Eh, nee

Dit rijmt zo slecht met je eerdere verhaal van vanmiddag. Grote villa, Patek… Wilde er toen 200 voor hebben toen je zo nobel 250 euro had geboden…

Vandaar, vertel…

2 likes