hij ziet er goed uit, maar ik ben niet overtuigd.
ik ben huiverig met de nepperts tegenwoordig.
wie kan me helpen ?
Het is een gemodde Seiko. Die combinatie bestaat niet als Seiko-model.
Maar is wel echt ?
Idd dat was ook mijn conclusie.
GMT bezel een blauwe Padi plaat en hands.
Zeker geen originele Seiko Padi.
Redelijk afgeleefde SKX kast, custom bezel insert, “padi” wijzerplaat, verkeerde kleurstelling wijzers…
Ja, het is een echt horloge, maar zeker geen officiële Seiko uitgave.
Is die 170 euro waard ?
Er zijn vrij veel niet originele onderdelen te krijgen voor Seiko mods zelfs aftermarket kasten.
Het kan een echte Seiko zijn die gemod is, maar het kan ook een sloot nepzooi zijn die bij elkaar geraapt is natuurlijk.
Ik heb er sterk mijn twijfels over. Jubilee band is in ieder geval nep/aftermarket. Wijzerplaat is ook nep/aftermarket. Kast is mss wel een originele Seiko kast, maar in ieder geval een oude/gebruikte/opnieuw opgemaakte. Ik zou er in ieder geval ver vandaan blijven. Ik gok op een matige kwaliteit knutsel stukje uit zuid-oost Azie.
Lijkt me niet.️
Ik zou er lekker van af zien. En een leuke Seiko van een betrouwbaar adres op de kop tikken.
Is denk ik zat over te vinden hier op het forum als je de zoekfunctie gebruikt.
Wegblijven, kroon steekt véél te ver uit
OK heren, bedankt voor de wijze woorden.
Ik laat m voor wat hij is.
Van dittum
Hou dat geld in je zak, er zijn zat Seiko’s. Geduld is soms vervelend maar geld weggooien is zonde
Er worden de afgelopen tijd sowieso veel dubieuze SKX “mods” aangeboden op MP.
Dat is zo, maar soms zie je wat je interesseert.
Je kunt het beste even het nummer op de caseback googlen. Dat is doorgaans iets in de trant van 7s26-0020 (voorbeeld) de eerste vier geven het uurwerk aan dat er in zit. De laatste vier het type. Als de foto’s overeenkomen met de afbeeldingen op google weet je dat het waarschijnlijk geen bij elkaar geraapte zooi is.