Is dit een echte Tag Heuer?

Kan iemand mij helpen? Alvast hartelijk dank! :blush:

1 like

Er staat Tag Heuer op de plaat, dan is het een Tag Heuer toch? :sunglasses:

1 like

Oh dus die Rolex van MK van 200 euro is legit? :kissing_heart:

Tuurlijk!

1 like

Denk wel dat hij echt is. Maar voor 550 euro toch uberhaupt niet echt interessant?

1 like

Ik dacht dat de datum bij deze modellen altijd op 3 uur zit en bij de chrono’s op 4,5 uur.
Zoek even op het modelnummer dan weet je het snel genoeg.

1 like

Als Paul de Leeuw de zijne kwijt is is hij waarschijnlijk echt.

5 likes

Ik kan hem voor 450 overnemen.

Ik heb het gevraagd, hij gaat kijken :stuck_out_tongue:

Wac1113-0 JQ2548

Alsnog teveel geld vind ik

Wat zou een goede prijs zijn? Dit zou mijn eerste Tag worden.

Volgens mij is ie echt en ik zou er max ongeveer 350 euro voor over hebben, bij goed functioneren. :slightly_smiling_face:

1 like

Dit zijn wat-de-gek-er-voor-geeft horloges. Ik kijk even op Uhrforum en daar ging er een (september j.l.) voor €77 inclusief verzenden.
Ok, ok, midsize wel met aardig wat gebruikssporen. Deze ziet er wel toonbaar uit, qua staat dan. Wat ík er voor zou geven doet er niet toe, maar je kunt ook even kijken wat je voor je budget nog meer kunt krijgen.

1 like

Dat was een heel ander model. Een oudere en kleinere versie die minder waard zijn. Ik denk dat @Klokkengek wel aardig in de buurt zit, want het horloge heeft ook wel wat gebruikerssporen.

2 likes

Ja lijkt allemaal te kloppen, zoals gezegd ik zou het er ook niet aan uitgeven.
De rode gedeeltes lijken aardig verkleurd op de foto’s.
Volgens mij zijn die formula 1 modellen 750 euro nieuw bij de outlet.

1 like

Zou het lekker laten gaan

2 likes

Helemaal waar, ik ben gewoon geen fan. Meestal zijn deze dingen ook nogal afgeragd, en deze nog niet. €350 is al beter dan €450. Maar wel goed betaald in mijn ogen.

1 like

MAX 350 schreef ik. :wink: Ik denk dat je zo’n horloge voor 275 euro moet kunnen kopen in goede staat, afgepingeld en wel. :slightly_smiling_face:

3 likes

100%. Maar dat is wel smaakgebonden. Als je echt je hele leven al droomt van een F1 dan kun je hier best een bod op doen.

2 likes