Is dit een echte?

Zie bijgaande link
http://sieraden-tassen-uiterlijk.marktplaats.nl/horloges-heren/583218981-omega-seamaster-proffesional-aangeboden.html

Is dit wel een echte? Tot nu toe is de prijs nl nog erg acceptabel!

Alvast bedankt voor jullie deskundige blikken en commentaar!

Ik ben helemaal geen expert, maar de Seamaster-tekst op de sluiting gaat nogal vrolijk op en neer. Voor mij reden genoeg om nog even verder te kijken.

Nope geen echte…

De parel op de bezel steek er veel te ver boven uit. Als ik het goed zie lijkt degene op MP een soort keramische bezel te hebben. de echte is van dat model gewoon bedrukt.
Ook is de band aan de achterkant anders dan de echte. De pijltjes die er op staan voor het verkleinen zijn op de echte er in ge-lasert en niet gestanst zoals die op MP. Ook klopt de aansluiting van de band op de kast niet helemaal. De echte is veel netter afgewerkt.

Niet intrappen dus!!!

Dikke neppert !
Trouwens … ook geen doos of papieren: wat RAAR is voor RECENTE horloges.
Voor een vintage is dit al meer aanneembaar.

Voor een dubbeltje op de eerste rij zitten … lukt nooit (zonder kleerscheuren) :wink:

Lijkt me niet oke.

Bovendien ga je voor 750 euro echt geen PO kopen, maar als je je verdiept hebt in de prijzen neem ik aan dat je dat zelf ook wel weet.

Haha…heel fout deze…

De klok zou een kopie moeten zijn van de oude PO liquid metal echter nagenoeg alles is fout…van HE valve locatie, datum, parel, happy feet logo, bracelett, etc., etc… Manman wat ben je stom als je daar veel geld voor weglegt.

Nop, wegwezen…
Ik sluit me aan bij voorgangers… en nog wat… zou jij 2k versturen voor 6,75 met de huidige post NL? :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

Vriendjes die de biedingen omhoog drijven neem ik aan.
Ik vind de advertentie ook veel gezien (362 keer). Maar misschien komt dat door het forum nu.

Haha, jullie zijn wel eensgezind en duidelijk! Thnx voor de input, ik ben een leek en zie de verschillen niet.

Volgens de verkoper is het een, ik citeer, echte, maar dan goedkoop uit hongkong.

Hij heeft wel een certificaat met international warranty. Kan hem kopen voor 600 euro. Jaja

Ik zal hem berichten dat ik vriendelijk bedank

Bedankt allemaal!

Mvg,
Bob

ik heb hem al aangegeven

600,- haha!

Aanvullend: ik heb hem geadviseerd de advertentie terug te trekken, danwel duidelijk erin te zetten dat het een replica betreft, voordat ie zich schuldig maakt aan oplichting.

BobT Schreef:

Aanvullend: ik heb hem geadviseerd de advertentie
terug te trekken, danwel duidelijk erin te zetten
dat het een replica betreft, voordat ie zich
schuldig maakt aan oplichting.

Advertentie is niet meer te bekijken. Dus hij heeft je eerste advies opgevolgd.:slight_smile:

hij leest vast mee :slight_smile:

Op MP is het dweilen met de kraan open :frowning:
Daarbij komt dat de gemiddelde mens graag belazerd wil worden,
waarna hij/zij kan gaan zeiken dat hij/zij belazerd is…

Het geldt overigens niet alleen voor namaak spullen,
voorbeelden te over als je je ogen en oren een beetje open hebt.

De ad is trouwens opnieuw geplaatst ( http://link.marktplaats.nl/583647234 )
hetgeen te verwachten is bij een commercieel bedrijf als MP.

mvg

wie kan um even tippen dat ie de sluiting goed leest? even ff-en en ss-en tellen… en dan netjes opschrijven! :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

Lol

Er staat nu wel in dat het een replica is.

schmeink Schreef:

ik heb hem al aangegeven

Ik ook (tu)

Een goed herkenningspunt van deze fake omega is de kroon op 10 uur.
Bij fakes zit hij altijd precies bij de tien en bij the real thing zit die kroon er altijd een fractie naast.