Is dit een goede prijs? of word ik opgelicht?

R & G Azuurblauw Horloge Automatic. ADVIESPRIJS: € 1399,00
Zeer mooie Roebelin en Graef horloge Type Kartago Geheel Nieuw Met Echtheid certificaat details deze alleen in duits op Verzoek Sturen Wij U Per Mail Al Onze Modellen Toe…
€ 1.399,00 05 feb. '06

Roebelin en Graef is een plakmerk. Ziet er chic uit (beetje hoog bling-bling gehalte m.i.) met doorgaans een matig Aziatisch uurwerk. Op Ebay doen ze rond de €150,- en dat lijkt mij eerlijk gezegd ook het maximum…

mvg
Norbert

(:smiley: Dat is idd oplichterij (:smiley:

Ik sluit me aan bij de vorige heren.

Bedoel je deze model:
http://cgi.ebay.de/R-G-Karthago-Automatik-Luxus-Uhr-UVP-1348-00-w_W0QQitemZ8905087550QQcategoryZ114706QQrdZ1QQcmdZViewItem

Adviesprijs rond 1400 euro
Nu kopen : 199 euro
Startprijs bieden : 169 euro ( vorlopig geen biedingen)

Om eerlijk te zijn ik vind 'm niet lelijk.

Ik vind de band wel heel erg mooi, en ook de klok zelf.

Maar het niet correct neerzetten van de nieuwprijs, daar hou ik dus echt niet van. Zou hem dus niet kopen.

Niet verkeerd, nee. Beetje glimmerig, misschien, maar dat kunnen ook de foto’s zijn.

Hier zit zo te zien hetzelfde uurwerk in als ook door (onder andere) Newton & Sons wordt gebruikt. 35 stenen, maar liefst :slight_smile: Volgens een andere Duitse eBay verkoper worden die door “ETA Far East” gemaakt, volgens de N&S webstek zijn ze Japans. Overigens zijn de officiele N&S prijzen die ze op hun webstek melden ongeveer het dubbele v.d. daadwerkelijke prijs op eBay. Je zou eens moeten neuzen of dit voor R&G ook geldt, en dan bij een verkoper kopen die daar tenminste eerlijk in is.

Zou het mogelijk zijn, al die handarbeid die geclaimd wordt, voor de werkelijke prijs?