Is dit een goeie aanbieding?

Hoi, ik zat eens te kijken bij de ing shop. En ik zag dat ik voor 8000 punten en 500 euro een 1000 euro tegoed bon kon krijgen. Ik kan dit horloge dus krijgen voor 500 euro. Ik vroeg me af wat jullie vinden. Is dit een goede prijs?

Op die zelfde website kan ik dus iets kopen terwaarde van 1000 euro , en dat kost mij 500 euro. Andere horloges (of 2 stuks van ongeveer die prijs) die jullie aanraden ?

De waardebon van 1000 is helaas alleen op sieraden. Je hebt er wel een van 500 voor horloges. Ook is hij niet online geldig en niet in combinatie met andere acties. De laatste weet ik niet of die een rol speelt. En misschien valt dit model ook in de winkel op te halen met de bon.

2 likes

Helaas, in mijn enthousiasme heb ik dit waarschijnlijk gemist. Onwijs bedankt vóór je snelle antwoord

Ik was eerst ook in de veronderstelling, toen kwam ik de bon van 500 tegen en viel het kwartje. Opzich is de bon van 500 wel altijd mooi meegenomen. Scheelt toch weer 250 euro.

1 like

Idd een leuke aanbieding. Ga ik daar eens naar kijken :slight_smile:

1 like

Let wel op, er zijn een paar merken uitgesloten. Rolex, Audemars Piguet, TISSOT en Schaap en Citroen Pre-owned & Vintage Watches.

1 like

Jaa klopt, er zijn wel een aantal dingen waar je goed op moet letten.

1 like