Ik volg een ebay veiling die vannacht afloopt. Volgens mij herken ik hier een Hamilton Ventura op de foto maar ik ben daar niet zo in thuis. Dat het er een is, daar ben ik redelijk zeker van. Maar is het een moderne re-edition of een oude? Hebben we een Hamilton Ventura kenner in ons midden?
Het gaat om het zwart-gouden horloge voor wie de Hamilton Ventura niet kent.
Zou het er een zijn (wat ik betwijfel: Is hij 1) niet erg klein, 2) cheap bandje dat verkeerd zit gemonteerd (zie gesp), 3) te gelige glans) dan zou het een oude moeten zijn, de re-issue heeft een aanmerkelijk grotere kroon…
Ik volg een ebay veiling die vannacht afloopt.
Volgens mij herken ik hier een Hamilton Ventura op
de foto maar ik ben daar niet zo in thuis. Dat het
er een is, daar ben ik redelijk zeker van.
Hoi Henrik,
Het hoeft toch niet zo zeker te zijn. Ik vond zojuist deze website en deze lijken er ook wel veel op: http://www.good-rockin.com/46.html
Ik was, toen ik deze topic startte, 90% zeker dat het een Hamilton Ventura zou zijn. Omdat ik geen zin had tot tien voor half vier vannacht te wachten (het tijdstip waarop de veiling afliep) om een laatste bod uit te brengen, wilde ik gisteravond maar een hoog bod doen van $ 120,-. Als de gok goed uit zou pakken en het zou een Hamilton Ventura zijn is dat een schijntje. Maar eerst even de reacties op mijn topic gelezen. Toen ging ik erg twijfelen… Ik heb de laptop toen weggezet, ben in bed tv gaan kijken en werd net wakker zonder een bod te hebben gedaan.
Ik wilde toch weten wat er van de veiling (een lot oude gedragen quartz met wat Swatch, normaal niet meer dan $ 20,- waard) geworden was. Het was afgelopen op $ 94.77! Ik denk dat er meer mensen dachten dat het een Hamilton Ventura was.
En toen zag ik dat de verkoper 's nachts mijn vraag over het horloge ook eindelijk had beantwoord: “it is a becora quartz”.