Is dit een originele Panerai leren band

IK heb een Panerai box met tooltje aangeschaft (heb ooit de Panerai zonder doos gekocht) daar zat ook een leren band bij.

Die leren band ga ik niet dragen, ik ben reeds ruim voorzien in de banden en wil die graag gaan verkopen, ik heb er vertrouwen in dat die origineel is, maar zoals jullie weten, vertrouwen is goed maar zekerheid is beter.

Nu zijn er op het HF veel Panaristi met veel kennis van zaken, aan jullie de vraag om eens te kijken naar de foto’s om te bepalen dat het inderdaad een originele Panerai Calfs leren band betreft, hieronder zijn de foto’s

De tekst lijkt ok te zijn: 'Officine Panerai Italy’en tevens staat bij de locatie waar de doornsluiting zit de lettercombinatie ‘ÇPC’.

Ik zou graag van jullie horen of dit inderdaad een originele betreft of toch niet, want het laatste wat ik zou willen is onjuiste informatie verstrekken in mijn verkooptopic

Al vast bedankt voor de genomen moeite! :slightly_smiling_face::+1:

De Pics

Afgaande op de foto’s zou ik zeggen dat het origineel is. Afwerking binnenzijde en rand ziet er uit als op mijn eigen banden.

1 like

Robert bedankt voor je feedback dat geeft wat bevestiging van wat ik dacht, nog even kijken of er nog meer Panaristi dit kunnen bevestigden