Is dit een probleem? (aan de rand slordig geslepen glas)

Ik heb dit horloge ongeveer een maand geleden gekocht en pas na een dag of 4 zag ik dat er wat was met het glas. Vlak daarna werd ik behoorlijk ziek en het laatste waar ik me druk om maakte was een horloge. Maar nu het weer beter gaat vraag ik me toch af of het volgende een probleem is.

Het glas is aan de rand, daar waar het ingezet is hobbelig geslepen. Het valt eigenlijk alleen op bij kunstlicht, vandaar dat ik het pas zo laat zag. Dan ziet het eruit alsof de rand van het glas gekrast is, maar dat is dus niet het geval. Ik denk ook dat de verkoper het niet gezien heeft.

Heb geprobeerd een foto van te maken, maar echt goed is het niet te zien.

Daar waar de streepjes naar wijzen zijn deukjes waar het glas wat dieper is uitgeslepen.

Mijn vraag is, is dit een probleem? Kan het horloge minder waterdicht zijn of het glas sneller breken? Of is dit alleen maar een schoonheidsprobleempje en hoef ik me nergens zorgen over te maken?

Alvast bedankt,
Solly

Sorry, ik denk dast ik dit in het verkeerde forum heb gepost.

waarom? Neem eens contact op met:

Gebruikersprofiel : robbie409 E-mail: rob@monsterwatches.nl

die kan je vast helpen.

hans

Waarom wat? Sorry, ik snap je even niet.

Ik zal zeker even contact opnemen met Rob als hier niemand het antwoord weet. Bedankt voor de tip. :slight_smile:

Ik kan het eigenlijk niet zien, of kijk eroverheen, Maar Rob zou je vast en zeker even willen helpen. Je kan ook even wachten tot hij hier post, wat ook vast en zeker wel gebeurt :).

Edit, ah zie het nu. Ik zou verder eigenlijk geen tips voor je hebben.

Horloge komt niet bij mij vandaag, ik ben onschuldig.

Kan geen kwaad, waterdichtheid is sowieso bij dit model niet van toepassing. Spatwaterdicht is waar hij voor is, onder water kan niet.

Je kan natuurlijk altijd even met de verkoper kontakt opnemen en vragen wat de gevolgen (kunnen) zijn.
En als het je stoort kan je natuurlijk om een oplossing vragen.

dat bedoel ik ook niet Rob. Mogelijk weet jij een oplossing.

Nee ik heb het niet bij jou gekocht Rob, dan had ik je wel persoonlijk een berichtje gestuurd.
Bedankt voor de geruststelling. Dat is eigenlijk alles wat ik wilde weten, of het kwaad kan. Gelukkig niet. :slight_smile:

Ik heb het zonder garantie gekocht, (wist toen nog niet van Rob’s bestaan af. :wink: ) en daarom vroeg ik het eerst even hier. Ik wil niet na een maand nog gaan klagen bij de verkoper als het geen kwaad kan.

Bedankt allemaal voor het meedenken. :slight_smile:

Ik heb wel eens saffier in zo’n aviator gezet. Die werd behoorlijk gebruikt en het glas zag er na drie maanden dragen al niet meer toonbaar uit.
Die is nu als nieuw, en blijft ook zo.

Zag de kast er nog goed uit na 3 maanden flink dragen?

Heb inmiddels je website gevonden. Ziet er goed uit! (tu)

De kast viel mee, het glas heeft het meest te leiden.

Solly Schreef:

[…] Ik heb het zonder garantie gekocht, (wist toen nog
niet van Rob’s bestaan af. :wink: ) […]

Even iets anders: als je in Nederland een nieuw product koopt, zit daar altijd garantie op. Bij occasions is dat een ander verhaal. Voor zover ik weet is dit bij wet zo geregeld.