Is dit goedkoop?

Dit is mijn laatste maand bij de Postbank. Dramatische rentevoorwaarden zorgen ervoor dat ik mijn centen lekker ergens anders ga wegzetten. Ik heb alleen nog wel rentepunten. Nu zag ik dit in de winkel. http://www.postbank.nl/ing/pp/page/frameset/form/0,2839,1859_485616982_486108255,00.html?FormLinkId=486108255&ref=http://us.f371.mail.yahoo.com/ym/ShowLetter?MsgId=7597_4998573_47848_1365_11401_0_5803_44925_1727948770&Idx=0&YY=45063&y5beta=yes&y5beta=yes&inc=25&order=down&sort=date&pos=0&view=&head=&box=Inbox
Ik kan het model op het net niet vinden en ik vraag me af of deze prijs nu echt zo goekoop is.

Mijn beste,

Kijk eens bij ‘Robeco’ of bij de ‘DSB’ bank.
Met name deze laatste heeft zeer gemakkelijke, overzichtelijke, no nonsens deposito’s. Vanaf 1 maand 4,25 % en vanaf 3 maanden 4,5 % rente.
Als je wat meer details wilt weten mag je me een PB sturen. :wink:

Orologio Signaturis Temporis

Bedankt Tissot maar ik zit nu ook bij de DSB. Ik moet alleen één maandje wachten zodat ik mijn bonusrente niet misloop en dan gaat de hele handel naar dhr Scheringa. :wink:

Oops ik zie dat de link alleen maar naar de winkel verwijst. Het ging om een Edox horloge model Les Pres Chronongraph. Adviesprijs zou 650 euro zijn en nu in combinatie met rentepunten 225 euro. Ik wil het horloge alleen beter bekijken maar kan geen plaatje vinden.

Nu heb ik even gegoogled op het type horloge maar kon bij afbeeldingen niks vinden. Niet erg want ik kwam deze tegen. Wat een schoonheid:

(overigens vond je type wel op markplaats voor 325 (nieuw) )

Ok, ik weet niet hoe ik het plaatje moet verkleinen?

Die krijg je niet met een paar rentepunten denk ik :wink:
't Is een PP 5970R, en doet nieuw zo’n (google…google…) $90,000. Met de huidige dollar prijs bijna betaalbaar :smiley:

Ik denk dat het exemplaar op marktplaats niet geheel echt is.

-edit- Dacht dat je de Patek voor 325 op marktplaats zag, maar je bedoelt vast de Edox

Groeten,

Martin

Grappenmaker. Vraag ik iets over een Edox van 225 komt ie met een Patek aanzetten. Nu weet ik nog niets.

Lijkt me een redelijk simpele quartz chrono. Adviesprijs is trouwens 450 en geen 650

Hallo Rene,

Dat kan je doen met bv Microsoft Office Picture Manager (zit misschien al op je systeem) of met Multiple Image Resizer (ff googelen).
Altijd eerst een kopie maken en die gaan bewerken:).

Groeten, Tom Vreeken.

Ik neem denk ik maar een kadobon van Diamond point van 250 euro. Die kost dan 125 euro. Jammer dat je maar één bon per product mag gebruiken want dan had ik er 3 genomen en een mooie Frederique Constant gekocht voor de helft van de prijs.