Kort antwoord op je vraag: nee, dit horloge is die € 300 niet waard. Er zit namelijk teveel voor de merknaam Boss in, is ‘slechts’ een quartz en heeft géén saffierglas.
Dat was een technisch antwoord. Horloge is echter ook veel emotie. Ik heb ook horloges die het geld dat ik ervoor heb betaald technisch niet waard zijn. En toch heb ik dat ervoor betaald. Gewoon omdat ik dat ervoor over had.
Misschien spreken de horloges van Citizen je wel aan? Ik kom b.v. via horloge.nl een aantal zwarte chrono modellen tegen. Ook nog in combinatie met eco-drive techniek. Succes.
Het punt dat het een Japans Miyota uurwerk is en geen Chinees uurwerk, was al gemaakt door Orisfan. Jouw bericht was dus geen nieuwe informatie. Die aanval was dus compleet overbodig.
Uit dit bericht van je kan ik des te meer opmaken dat het iets persoonlijks is.
Kwaliteitshorloges (ongeveer) binnen jouw budget,
met chronofunctie en geen stalen band. Allemaal
heel veel horloge voor je geld.
Ben ik met je eens. Alleen kwa looks/uitstraling is het imho toch net wat anders. Begrijp me niet verkeerd, ik zou nu ook liever een horloge uit jouw rijtje nemen. Maar kan me voorstellen dat sommigen het design element die imho bij een Diesel, TW Steel vaak toch net anders is dan bij een Tissot, Seiko, etc. Er zijn uitzonderingen, zoals laatste die Citizen flieger, maar vaak hebben ze een ander soort… design.
Ben je ongesteld, Henkjan? Lexor valt je helemaal niet aan en zet er ook een smiley bij. Was jouw vorige Nick hier niet Gertjan oid? Daar kan ik me nog wel wat pittiger uitspraken van herinneren.
Dussss… Niet zo’n lange teentjes en gewoon ook iets pikken van een ander. Anders pak ik alvast het chips en bier.