Is dit iets....TAG Heuer Aquaracer Chronograph Automatic

L.s.,

Ik kwam dit horloge tegen op het web

De keus van het horloge is natuurlijk persoonlijk. Maar de inhoud en hetgene wat ze bieden is dit waar voor je geld? Is dit iets?
Ik heb er geen verstand van, vandaar de vragen, ik ga alleen op het uiterlijk af.

Graag uw mening…

TAG Heuer Aquaracer Chronograph Automatic

Calibre 7750 ETA, Swiss Made
Authentic calibre
Diameter 30 mm (13 1/2 ‘’’)
25 jewels
Rapid date correction

Oscillating balance at a frequency of 28,800 vibrations an hour (4 Hz)
Power reserve: roughly 46 hours

Calibre 7750 ETA, Swiss Made
Authentic calibre
Diameter 30 mm (13 1/2 ‘’’)
25 jewels
Rapid date correction
Oscillating balance at a frequency of 28,800 vibrations an hour (4 Hz)
Power reserve: roughly 46 hours
Chronograph 3 timers minutes - hours – seconds
Oscillating weight engraved "TAG Heuer - Calibre 16 - Swiss Mad

Meer info:
http://www.tagheuer.com/watches/detail.lbl?case=watche"

Over smaak valt inderdaad niet te twisten. En of het waar is voor je geld? Ligt er aan wat ze er voor vragen…

Ik weet niet waar je dit bent tegengekomen, maar de eerste foto herken ik, en is gemaakt door een (betrouwbare) Nederlander die zijn Tag te koop aanbied.

Dit horloge word aangeboden voor 1350 e kost nieuw 1700 e.

Blijft het zijn waarden bv houden?
Ik krijg de indruk, als je iets meer uitgeeft aan n ander merk dat dit op termijn zijn waarde (meer) blijft houden. Als ik zie hoeveel er nu al vd nieuwprijs af is. Dit maakt mij ook gelijk achterdochtig (schijf je dit zo)

Ik heb er gewoon slecht van geslapen, en dat gebeurt haast nooit.

Mijn persoonlijke mening: waardevastheid vind ik niet een echt belangrijke eigenschap van een horloge, ik koop nooit een horloge omdat ik het wellicht na een tijdje nog goed kan verkopen, maar puur omdat het horloge me aanspreekt. Tag Heuer vind ik een mooi merk. Ik vind de vraagprijs zeer redelijk, maar daar kun je vast nog wel een paar tientjes vanaf krijgen. En nogmaals, volgens mij is de eigenaar een betrouwbaar iemand die in het noorden van het land woont en waar je met een gerust hart zaken mee kunt doen! :slight_smile:

En als ik bv. www.r-l-x.de een beetje volg, daar gaat bij de Rolexen na een paar maanden toch ook snel al enkele honderden euro’s vanaf.

Ik had al n afspraak met de verkoper gemaakt voor morgen. Maar moest hiervoor toch nog een flink stuk rijden. Daarom ben ik vanmiddag speciaal naar de stad gegaan. Via de TAG site zag ik dat er div. winkels dit horloge verkochten in het centrum van R’dam. Ik heb hem gezien, maar valt in het echie tegen. O.a. te dik en n te hoog bling bling gehalte.

Dus de aankoop gaat niet door.

Geachte heer,

De restwaarde vindt ik wel degelijk belangrijk.Kijk ik verloor €1000 in 7manden toen ik mijn Rolex inruilde op een Van der Klaauw dat is toch geld of niet!

Bram

Misschien heb je wel niet zo handig geruild dan. Maar nogmaals: dit is een persoonlijke mening, ik vind inruilwaarde niet zo belangrijk. Als jij dat wel vindt, is dat prima natuurlijk…

Bij het verkopen van je horloge moet je altijd rekening houden dat je nooit de prijs er voor terug krijgt. De btw en taxen worden zo al van de prijs gedaan + draagsporen + nieuwe klant voor zoeken.Als winkelier heb je een pak poen zitten in tweedhands horloges en iedere koper wil het dan ook nog eens zijn percentje . Ook wordt er een waarborg geeist en ga zo maar door.
Prettig zaken doen is anders.