Is dit iets....TAG Heuer Aquaracer Chronograph Automatic

L.s.,

Ik kwam dit horloge tegen op het web

De keus van het horloge is natuurlijk persoonlijk. Maar de inhoud en hetgene wat ze bieden is dit waar voor je geld? Is dit iets?
Ik heb er geen verstand van, vandaar de vragen, ik ga alleen op het uiterlijk af.

Graag uw mening…

TAG Heuer Aquaracer Chronograph Automatic

Calibre 7750 ETA, Swiss Made
Authentic calibre
Diameter 30 mm (13 1/2 ‘’’)
25 jewels
Rapid date correction

Oscillating balance at a frequency of 28,800 vibrations an hour (4 Hz)
Power reserve: roughly 46 hours

Calibre 7750 ETA, Swiss Made
Authentic calibre
Diameter 30 mm (13 1/2 ‘’’)
25 jewels
Rapid date correction
Oscillating balance at a frequency of 28,800 vibrations an hour (4 Hz)
Power reserve: roughly 46 hours
Chronograph 3 timers minutes - hours – seconds
Oscillating weight engraved "TAG Heuer - Calibre 16 - Swiss Mad

Meer info:
http://www.tagheuer.com/watches/detail.lbl?case=watche"

Over smaak valt inderdaad niet te twisten. En of het waar is voor je geld? Ligt er aan wat ze er voor vragen…

Ik weet niet waar je dit bent tegengekomen, maar de eerste foto herken ik, en is gemaakt door een (betrouwbare) Nederlander die zijn Tag te koop aanbied.

Dit horloge word aangeboden voor 1350 e kost nieuw 1700 e.

Blijft het zijn waarden bv houden?
Ik krijg de indruk, als je iets meer uitgeeft aan n ander merk dat dit op termijn zijn waarde (meer) blijft houden. Als ik zie hoeveel er nu al vd nieuwprijs af is. Dit maakt mij ook gelijk achterdochtig (schijf je dit zo)

Ik heb er gewoon slecht van geslapen, en dat gebeurt haast nooit.