Is dit normaal?

Ik wissel ook meerdere malen per dag, en thuis durf ik soms wel met 2 horloges rondlopen :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Waar vier jij je weekenden dan??
:smile:

2 likes

Alles normaal :thinking:!

Maar is het heel gek als ik soms wel 3 weken dezelfde Seiko draag?

Nope
Absoluut niet

Hahaha jongens als ik andere mensen vertel dat ik per dag twee of drie verschillende klokjes draag verklaren ze mij voor maf.

Wij zijn allemaal verslaafd

1 like

Gelukkig, ik was al bang dat ik de enige was. En om rustig te worden, wissel ik voor het slapen gaan van een handvol horloges nog even het bandje. Therapeutisch…

2 likes

Je bent gek dat je niet zoveel wisselt.

Ongelofelijk… :grin:

Wissel ook best vaak van horloge, en swap ook nog soms om de dag een bandje…:innocent:

De vrouw… waarom zet je dat bandje er nou weer op dan je hebt het gister omgewisseld…
Euhm… tja haha staat vandaag mooier :sunglasses:

1 like

Waar haal ik zo gauw 4 horloges vandaan?

1 like

Horlogemarkt :stuck_out_tongue_winking_eye::innocent:

Belangrijkste reden voor mij is dat mijn vrouw hierdoor niet meer bij kan houden wat ik heb en niet meer heb… Hierdoor is aanschaf een stuk makkelijker :wink:

7 likes

Herkenbaar!

Pfew ik dacht dat ik de enige “Maradona” was

1 like

ben je verhuizer dan?.. dat je klokjes draagt?.. klokjes hangen we aan de muur Ok?.. :smiley:

Welnee :sunglasses:

1 like

Niks mis mee, op werkdagen verwissel ik bij thuiskomst altijd van klokje, meestal gaat er dan 1tje van de vintageverzameling om de pols . In de weekends verwissel ik soms wel een keer of drie :slight_smile: bandjes wisselen doe ik amper. Ik verzamel ook nog mechanische wekkers en klokken, dus elke dag wordt er een ander in aan het werk gezet. een mens moet bezig blijven hé :smile: groetjes Luce

3 likes

Zo’n vrouw heb ik ook gehad…gooi er eens een kookcursus tegenaan
:stew:
Mss geeft @louis ook soep-workshops??

2 likes