HAHAHAHAHAHAHAHA!!! 
You are not alloneâ:+1:t2:
.
Therapeutische bandenwissels, heerlijk. Gewoon omdat het kan. En daarna weer terug in de doos. 
Ik wissel ook meerdere keren per dag en ook met banden ben ik constant in de weer. 
He dit heb ik nergens gezegdâŠQuotes editten?
.Quotes editten?
Ja man dat is totally not done. 
Ja man dat is totally not done.
Ja ik had dat gisteren ook: @flowert had mijn bericht aangepast in zijn quote, ik had geschreven + wat Seikoâs en hij had ervan gemaakt âplus wat Seikoâsâ⊠
Zo vervelend 
On topic:
Ik doe dit ook wel eens. 3 keer ook, en soms ook vaker. Ligt ook een beetje aan wat je aan het doen bent.
Als je 's-zondags eerst naar de kerk gaat, in de middag werk je in de tuin, en 's-avonds ga je uit eten draag je toch ook niet dezelfde kleren?
doordeweeks pak ik 's-avonds meestal even een andere klok dan overdag op het werk.
3 x wisselen van horloge per dag is niet normaal, maar nu je het zo zegt: ik doe het ook
Het is gewoon een teken van dat er weer wat nieuws moet komen.
Alles wat je omdoet geeft geen voldoening dusâŠ
groetjes Lenno
- wat Seikoâs
Nu quoteert hij wel goed. Gisteren maakte hij van de plus een bullet, vandaar dat ik hem even uitschreef. Ik zal het nooit meer doen.

Edit: oh, dus toch niet
Het is gewoon een teken van dat er weer wat nieuws moet komen.
Alles wat je omdoet geeft geen voldoening dusâŠgroetjes Lenno
Zeg dat nou nietâŠZou dat het echt zijn? 
Even off topic. Wanneer er een quote wordt geedit schreef men er vaak âfixed your postââ bij of iets dergelijks. In dit geval trek ik het me niet aan maar het is geen echte forum etiquette. Just my 2 cents.
heel erkenbaar fenomeen dreski. Voor niet watch nerds komt het waarschijnlijk over als gestoord.Niks van aantrekken echter voor ons compleet normaal en gewoon. Geniet van je collectie!
Ik herken dit, maar ik weet nog niet of ik met een verstandig mens moet praten, of met een therapeut.
Ja is gek.
Ik heb soms wel die neiging, maar meer dan 1 x wisselen gemiddeld per dag komt er niet van.
Help! Ik ben abnormaal! 

âŠ
He dit heb ik nergens gezegdâŠQuotes editten?
@dreski Mijn naam is haas, heb dit gequote van post 22 hierboven.
Als ik verder terug scroll zie ik dat een ander gewaardeerd lid dit op zijn geweten heeft.

Ik zou niet duuuuurven
Ik heb wel eens een horlogemarathon gehouden : om het kwartier van horloge wisselen. Een alarmsignaal om te herinneren aan een wissel.
Maar k heb het nooit langer dan 7 wissels vol gehouden. Ik werd gek van die alarmsignalen.
en dan heb ik het nog niet eens over het wisselen van straps of bandjes⊠ik wordt nu al moe van mezelf nu ik weet dat de skx007 omgaat morgen maar nog niet met welk van de 7 bandjes 
Och joh, dat red ik soms in een uur!