Is dit nou echt SINNvol?

Hot or not?! Vind het maar gekkigheid…

Dit

NOT!

:wink:

Zo’n Apple-ding is idd volslagen belachelijk en nutteloos. Net als een horloge trouwens…

4 likes

Nee

Zonde hoor zn hoop snot aan een evt echt mooi horloge. NOT dus.

Vre-se-lijk le-lijk en o-ver-bo-dig

Apple naar het ronde archief en een ander bandje er op
lijkt me meer sinnvol.

Doe dan 2x een Sinn

Is al eens eerder hier langsgekomen. Nee het is walgelijk en ik vind het jammer dat Sinn zich aan zulke prut gaat wagen. Een poging om aan meer omzet te komen maar tegelijk maken ze het merk Sinn hiermee erg belachelijk.

Jammer want ik heb altijd een zwak voor Sinn gehad.

Argggggh

Not done.

Inderdaad zonde en totaal zinloos

Sinnloos!

1 like

Een combinatie Sinn + Damasko daarentegen…

:yum:

1 like

Shit je hebt helemaal gelijk. @anon50762135EV ik wil hem weer terug.

2 likes

Totaal Sinnloos lijkt me.
Verbazend dat een dergelijk merk met zo iets onSinnigs op de markt komt.

Doet me meteen denken aan dat liedje van de pet shop boys, it’s a sin…

Onzinnig, overbodig en bovenal waarom? Je gaat toch ook niet met een extra auto achter je wagen rijden, of een broek over een broek aantrekken.

Waarschijnlijk een idee uitgedacht door de hippe, snelle marketing jongens die nooit in de bewoonde wereld komen.

1 like

Ik zie het nut van een Sinn om de pols niet meer als hij vergezeld wordt door een Apple watch aan dezelfde band.

We kennen Sinn van allerlei innovaties om de toolwatches en duikers die ze produceren zo keihard mogelijk te krijgen met U-Boot staal Tegimented staal Hydro Filled Ar Capsules enz.

En dan hangen ze zo’n Apple kreng aan dezelfde band wat het hele nut van een toolwatch om de pols om zeep helpt.

Out of place zeg maar.

Groeten,

Noel.

Not, maar iets van een estrap zoals montblanc heeft gemaakt ooit zou in andere vorm wel een optie zijn. Maar dan heb je eigenljjknal een oplossing in de chronos disk