Is dit "to much" ;)

Valt best wel mee toch? :smiley: Het bandje (daar gaat het om) heb ik laatst op MP gekocht, het stond er twee jaar geleden ook op maar toen ging de verkoper niet in op mijn biedingen. Nu wel.
Het is een flinke stalen band met dikke laag “rolled-gold”. Dat komt op de foto helaas niet goed over, maar het is erg veel “goud” wat er blinkt. Erg mooi gemaakt, ik zou graag willen weten voor wie en waarom? Ik denk dat het bandje uit de jaren 70 stamt.

Iemand van het IOC? Samaranch?

Dit is too much


Welnee, deze Breitling vraagt (smeekt?) om wat extra;) Prima combinatie!

Leuk hoor! Zeg, die band komt toch niet uit Peking, of zo:):)?

Niet mijn smaak, maar de klok kan het wel hebben


Gewaagd, maar het heeft iets
 (tsjonge die “8” steekt me echt de ogen uit hé  en zeggen dat ik nieuwe, stevige lume heb liggen in m’n schuif
 :frowning: )

MVG,

Chris.

Oei
 lelijkheid kent geen tijd
 TOO MUCH IMHO

Ik sluit me aan bij RC.

't Is fout, maar wel goed fout, en dan mag het. :slight_smile:

Groeten,

Martin

Absoluut een bijzondere band, maar niet mijn smaak. Ik zou met deze combinatie niet over straat durven! :wink:

Adembenemend eh
 bijzonder.
Too much? Dit is de pimp voorbij, je weet tog. Lef, gozer (tu)!

Als hier niemand naders weet over de band zou je het uiteraard kunnen navragen bij een groot internationaal forum. In dat geval is het misschien aanbevelenswaardig om erbij te zetten dat het object bewust werd verworven, anders is de link met blowende Hollanders weer zo gelegd :D.

Nee joh, heel ingetogen :wink:

teveel bling voor mij maar wel waardering for het vakmanschap

Overigens, is dit die verroeste Breitling die jij een tijd terug kocht?

Indien dat zo is: leuk opgeknapt!

Ja, dat heeft Chris gedaan, dat was een hele kluif en een prachtig resultaat! Zie: http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,78588,78588#msg-78588

Aauw mijn ogen ! Neen, niet doen, Henrik !
Da’s een regelrechte “pooierband” ! :smiley:
Yek,staat echt niet bij deze Breitling.

Probeer eens een sobere lederen band.

Croco(print) zou misschien ook nog nét kunnen.

Hele leuke post! Het eindresultaat mag er zeker zijn!

Dit is echt too much! Deze band heb ik ook eens in mijn handen gehad bij een verkoper in Eindhoven (dezelfde misschien?), maar voor mij was het echt too much to handle.