De verkoper meld dat expliciet dat het om een Heuer gaat en niet om een TAG…vervolgens staat er op zowel de doos als het garantiebewijs toch echt wel TAG Heuer! Zijn deze bij elkaar geraapt om zo een ‘compleet’ horloge te kunnen aanbieden of kan dit wel degelijk?
(Let overigens ook op de survice beurt van vorig jaar.)
Volgens mij hebben alle re-editions enkel Heuer op de wijzerplaat. Als je kijkt op websites als CHRONO 24 zie je dat de garantiepapieren etc wel TAG heuer vermelden.Lijkt me dat het dus wel kan.
Ja… zo te zien een Re-Issue… daar staat inderdaad alleen Heuer op de wijzerplaat… voor die prijs kan alles wel kloppen… ik vind deze uitvoering alleen niet mooi… ik laat em dus even voorbij gaan…
Bedankt voor de reacties, ik had er zelf nog niet aan gedacht dat het ook een re-edition kon zijn! Dat verklaart een hele hoop en dan kan het inderdaad goed kloppen.
Kijkend naar deze horloges valt het me op dat de casebacks ook nogal varieren. iemand hier iets meer info over? Bij sommige types staat er heuer monaco by tag Heuer en weer anderen extra informatie als het modelnummer en de waterdichtheid.