Dat het hier geen marktplaats is begrijp ik volkomen. Ik heb echter van een oude tante enkele horloges waar ik niets/niet zo veel van kan vinden.
Ik verwacht echter niet dat ze uit de kauwgomballenautomaat komen, dus ik hoop dat (iemand van) jullie kort aan kan geven welk van de horloges 20 in een dozijn zijn en welke wel wat waard voor een liefhebber. Een grove prijsrange zou helemaal top zijn - LET OP: Ik vraag niet om taxatie, meer rommel/geen rommel. Dan kan ik ze daarna in/op respectievelijk vuilnisbak, marktplaats of bijv Etsy zetten.
Ik wil er niet rijk van worden, maar het zou zonde zijn als iemand er wild van wordt en ik dump het. Wat meer info over de horloges is ook welkom, en/of waar ik dat zou kunnen vinden.
Dit is wat ik op de voor/achterzijde van de kast vind:
Voor oude quartzhorloges is nauwelijks belangstelling, of het moet iets zijn met verzamelwaarde (eerste quartz van een bekend merk bijvoorbeeld).
Die handopwinder kun je misschien nog kwijt, maar veel zal het niet zijn. Is leuk voor de knutselaars hier.
Dank beiden voor antwoord.
Kort door de bocht: Nr 2 is in de beste staat maar niets waard. 1 en 4 zijn van hetzelfde merk gezien de H op achterkant. Nu zeg je e van bekend merk, maar welk merk is het? Maar ook dan ‘waardeloos’ begrijp ik. (Ik dacht nog even ‘H’ van ‘Hema’.)
Nr 3 loopt wel, maar veel te snel lijkt het. Volgende dag stond hij al stil. Hoop ik daar nog iemand plezier mee te doen.
Ik weet zeker dat Bill heel blij wordt van de 3 kwarts horloges. Hij is een zeer gewaardeerd en bekend forum lid en een goed mens dus daar komen ze zeker goed terecht.
Nr. 3 is een handopwinder dus die stopt inderdaad na 1 dag. Er dient zich vast wel een knutselaar aan voor dit horloge. Weinig waard maar wel leuk. Als je er verder geen emotionele binding mee hebt…
Beste Bill, tegen vergoeding verzendkosten wil ik ze wel opsturen. (Nrs 1, 2 en 4) De glazen zien er netjes uit van één is de kast wat geoxideerd/gesleten, maar wellicht dat je die op kunt poetsen. Ik kan je ook wat meer foto’s sturen als je wilt. Stuur me per PB (Als dat kan) een telnr en/of e-mail adres.
Had ik ook niet verwacht hoor maar soms kun je mensen toch blij maken. We hebben veel boeken en ‘snuisterijen’ en die gaan voor weinig wel de hele wereld over omdat iemand net dat CD’tje of boekje of beeldje zocht. De blije reacties zijn leuk.