Ik ben al even opzoek naar een horloge en nu heb ik een vraag over deze horloge is dit wat voor zijn prijs/kwaliteit.
http://www.steinhartwatches.de/de/OCEAN-One-Premium-Blau,902.html
alvast bedankt
Ik ben al even opzoek naar een horloge en nu heb ik een vraag over deze horloge is dit wat voor zijn prijs/kwaliteit.
http://www.steinhartwatches.de/de/OCEAN-One-Premium-Blau,902.html
alvast bedankt
Steinhart horloges hebben uitstekende prijs/kwaliteit verhouding, daar is volgens mij iedereen op dit forum het over eens.
Die blauwe waar jij aan refereert heeft een forumlid, zie dit topic: http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,2851672,2851672#msg-2851672
Ik heb geen idee, Steinhart komt hier niet zo vaak voorbij…
Dick
Ja dat is gewoon een toppertje, geweldig goed uurwerk de Soprod a10-2, hier ga je zeker plezier aan beleven. Ik had een Steinhart Flieger nav uhr B, weggedaan en vreselijk spijt van gehad. Binnenkort zit er weer een nieuwe om de pols.
De prijs/kwaliteit is absoluut perfect. Kan bijna geen merk aan tippen aan deze prijs/kwaliteit.
Er zitten hier forumleden die hebben er wel 18 in hun verzameling , ik meen onze expert op gebied van Steinhart Marco V. Ik vind het een zeer sympathiek merk en daarom komt er in december weer een Steinhart om de pols.
Voor dat geld: neen
Hendrik
bedankt
ik zou zeggen doen. Heb zelf een keer pech gehad met het merk maar mijn Nav-B chrono met 7750 valjoux is gewoon super. Deze overweeg ik ook. Ik ga binnenkort eens in Aken kijken. Voor dat geld vind je niets beters.
Groet Bert
Ik vind ze een goeie prijs kwaliteit hebben. In 't zwart, zonder doorkijkglaasje aan de achterkant en met een Zwitserse Sellita, heb je em met aluminium bezel al voor 350 en met zwarte keramische bezel voor 380.
Volgens mij zit er een zoekfunctie op deze website…
Ik vind ze een goeie prijs kwaliteit hebben. In 't
zwart, zonder doorkijkglaasje aan de achterkant en
met een Zwitserse Sellita, heb je em met aluminium
bezel al voor 350 en met zwarte keramische bezel
voor 380.
Sellita? Zijn ze van ETA af dan?
Deze heb ik nog niet in het echt gezien. Over 2 weken ben ik weer in Aachen om een limited steinhart op te halen en zal dan ook deze eens bekijken. Ik heb zelf 3 steinhart divers en ben er zeer tevreden mee. In totaal nu 18 horloges van dit merk in bezit, nr 19 dus volgende maand en de 2 aankopen daarop staan ook al in de planning voor volgend jaar, tot nog toe geen problemen gehad met deze horloges en de eigenaar nu enkele keren ontmoet, bijzonder sympathiek en klantgericht al zijn er op het web ook genoeg haters te vinden maar ach…
Soprod schijnt prima in orde te zijn, ik heb er geen ervaring mee.
En nee, ze zijn niet van de ETA af, al zijn er daardoor wel wat voorraadproblemen.
Op watchuseek kwam ik een verhaal tegen van iemand die zijn Steinhart naar de horlogemaker bracht en toen bleek er een Sellita in te zitten (terwijl hij als ETA verkocht was).
Waar juist in Aachen kun je ze halen
Op watchuseek kwam ik een verhaal tegen van iemand
die zijn Steinhart naar de horlogemaker bracht en
toen bleek er een Sellita in te zitten (terwijl
hij als ETA verkocht was).
linkje???
Bert
Linksaf achter de kerk…
Lindenstrasse nr 11.
Naast de Ingersoll outlet
Teveel geld voor een steinhart. Zou lekker de zwarte kopen, of als je blauw wilt een Squale 20 atmos.
Als Steinhart echt een Sellita verkocht heeft voor een ETA dan zou dat misleiding zijn, ik kan bijna niet geloven dat een merk zijn reputatie zo in de waagschaal zou stellen. Dat zou oliedom zijn ongeacht de vraag of de kwaliteit vergelijkbaar is.
Bert