Is een set CWC wijzers echt £50 waard?

YES SIR :grin::grin:

1 like

Nice. Ineens voel ik me een stuk beter over mijn eigen gemiddelde reactietijd.

3 likes

Dat spreekt dan wel weer voor jouw model. Die half-shrouded lugs die jij hebt zijn cool, en ook de crown guards zijn leuk. Tof ding, alleen die reactietijd van een jaar… :slight_smile:

Hmmm.

Geldt alleen voor after sales service😉

Horloge kopen gaat veel sneller (I hope):wink::wink:

En terug komen op je vraag. Ik zal de G10 nemen. Goedkoper dan de navigator en smits

Enne prins Harry heeft er ook een. Mocht je dit soort dingen leuk te vinden

1 like

Smiths. Hands down!

De meningen zijn wat verdeeld, maar je hebt qua prijs helemaal gelijk, natuurlijk. Plexi is sexy, en jij hebt zo’n old-skool batterij-ding op de achterkant:

Hmm. Ik zal mijn gedachten er nog eens over laten gaan, maar daar maak ik te zijner tijd wel een topic over aan. Hoe dan ook leuk dat je eens een topic over een CWC begon. Die zien we te weinig.

1 like

Ja

2 likes

Ik heb mijn CWC G10 (met mooie wijzers) op ebay gekocht voor zo’n 100 euro. 50 pond voor een setje wijzers is het dus niet waard.

1 like

Ik zou deze verkopen voor de prijs minus 50 pond en een nieuwe kopen😁

:v:️:beers:

2 likes

Of het horloge het waard is wel of niet is een keuze van de TS.
Ik kan me niet voorstellen dat welk merk dan ook niet even alle pakkingen mee pakt. De kast moet toch open en het uurwerk moet uit de kast. Daarna moet deze weer in elkaar worden gezet en op waterdichtheid worden getest. Allemaal handwerk.
Ik denk dat iemand daar al heel snel een half uur mee bezig is.
Goedkoop is het niet, maar wel te verklaren. Als je goedkoop wilt, moet je een goedkoop horloge uit China kopen voor een paar euro en deze na een jaar, als de batterij niet meer werkt, weg gooien.

1 like

Als ze dat allemaal doe voor de £50 had ik gezegd:”Wat een te gekke service!”

Helaas is het puur verzenden van de wijzers.

Hij gaat er zowaar Vintage uitzien… Niks mis mee hoor!