Is een vialux zwitsers quartz horloge gekend

Hoi mensen, ik heb een quartz horloge van vialux , jammer genoeg krijg ik het niet voor mekaar om een foto te plakken hier op het forum ,
Kent iemand zulks horloge , zijn er hier nog , en heeft dat enige waarde ,
Mvg. Delle

Nog even melden dat het een horloge is met donker glas en rode oplichtende cijfers

Zonder foto gaat men hier niet veel veel wijzer worden ben ik bang…:sweat_smile:

7E4D5889-F153-4871-9B0F-80679F14A62F

Hier de informatie uit Mikrolisk over het merk Vialux:

Het quartz horloge is een zgn LED horloge (Light Emitting Diode technologie). Die techniek wordt nog steeds gebruikt, maar is niet zo populair vanwege het hoge energieverbruik (telkens batterijen vernieuwen is niet handig en kost ook nog wat). Vandaar dat het scherm uit staat en dat je op een knopje moet drukken om de tijd en/of datum te kunnen zien.
Bovendien gaat zo’n horloge vrij snel kapot.
Mooi dat die van jou goed lijkt te werken.

Overigens lijkt het horloge vrij klein, dan is het een dameshorloge. De waarde is niet hoog, ik schat deze op €25-30.

Verder is het hoog tijd om weer eens je handen te wassen :smiley:

3 likes

Haha ,vuil mondje
Wist je dat er mensen zijn die in corona tijd Dag en nacht beschikbaar moeten zijn om machines draaiende te houden ,
Het horloge toont zo klein omdat mijn poten zo groot zijn , haha
Inderdaad het toont niet mooi , maar mijn handen zijn vergroeit intussen met olie en smeer en heel moeilijk netjes te krijgen ,
Alvast hartelijk bedankt voor de info
Groetjes Uit het mooie vlaanderen
Delle

3 likes