Is er al wat meer over de limited bekend?

Is er al wat bekend? Of kan/mag daar nog steeds niets over gemeld worden?

Ik dacht er ineens weer aan omdat ik een draadje over Frederique Constant zag. Dat was toch het merk waar contact mee was?

Dat is een goede vraag, het is immers alweer bijna April. Misschien dat iemand anders hier iets nuttigs over kan zeggen? FC als deelnemer is wel heel interessant (vind ik). :slight_smile:

Er valt nog niets over te zeggen, maar er volgt zeer binnenkort een gesprek!

Ben benieuwd!

misschien mis ik wat als redelijk nieuwe forum gebruiker,…maar waar gaat het hier over? wat wordt bedoeld met de limited???

Wij als forum laten dan bij een bepaald merk een limited edition van een horloge maken. Dan veranderen ze net iets aan het horloge bijvoorbeeld een andere kleur wijzer etc. en zetten ze horlogeforum of iets dergelijks op de wijzerplaat. Ook wordt het nummer dan ingegraveerd.

Voor “net iets” doen we het niet Raymond :smiley:
Maar idd, het zal het 4e jaar worden:

2003 ZENO
2004 Meistersinger
2005 Fortis

klinkt wel cool…ik moet dus heel hard gaan sparen ;(

zou iemand fotos kunnen plaatsen van die van voorgaande jaren? en wat kostte ze ongeveer??

We hebben als regel dat de limited niet duurder als 400 euro (als ik het goed heb) gaat kosten.
En zo zijn er meer regels. Maar je hebt nog even de tijd om te sparen hoor.

Dit jaar zal de limited wel eerder komen toch Henrik?

De bedoeling van Limiteds is dat ze onder de 400 euro zijn (liever onder de 350). Foto’s… ehhh Ik heb ze allemaal twee keer in het echt maar foto’s kan ik even niet traceren.

Dat is inderdaad wel de bedoeling. We hopen in een keer met een kant en klaar super limited voorstel te komen. Iets met een tourbillon of zo :smiley: Maar serieus, een eerste gesprek volgt wel zsm.

2005 was de eerste keer dat ik meedeed, met deze Fortis:

en dit is de eerste, de ltd 2003

de meistersinger van 2004 heb ik niet op de foto…

Ben benieuwd zeg :)…

Die Zeno ziet er erg goed uit!

Wanneer komt er weer een subforum voor ideeen? Mischien goed als we er tijdig mee beginnen zodat we alle tijd hebben om dingen te regelen.

zo die limited zien er goed uit, vooral de zeno ( hoewel ik het zelf altijd meer op fortis heb :wink: )

Ja misschien kunnen we weer wat opperen over het LTD horloge.
Misschien is Epos een idee

Eerst even afwachten wat FC wil doen, als dat bijzonder is komt er misschien wel geen “vrij inspraak” :smiley: